h1

Az a csodás DTS (Escaflowne – The Movie)

2009. július 23., csütörtök 15:22

escaflowne1

Tegnap a végére értem az Escaflowne sorozatnak, ma pedig megnéztem a filmet is. Nem vagyok valami nagy fantasy rajongó, de érdemes volt próbát tennem, köszönöm kedves barátném, L. 🙂 !

Mióta is van nálam a lemez? Meglehet, hogy egy év is eltelt azóta. *behúzott farokkal (már ha ez fizikailag lehetséges lenne) lapítok a földön bocsánatodért esedezve* 😀


A sorozatot néhol egy kicsit vontatottnak találtam, a Sorsátalakító géppel való hosszadalmas szenvedés nekem már egy kicsit sok volt. Ettől eltekintve kifejezetten tetszett, nem más erre a bizonyíték, mint hogy 3 nap alatt megettem az egészet. Helyén voltak a humoros részek, Merle beszólásain nagyokat nevettem, a hercegek, hercegnők, a lovagiasság a mechás fantasy történetben pedig egészen a kosztümös shojokban megszokott hangulatra emlékeztetett.

escaflowne2
A film a sorozathoz képest felturbózott grafikájával és a látványelemeivel nyűgözött le, emellett a DTS hangzás se volt kutya. 🙂 A komorabb hanglat, a kevésbé bonyolított történet is pozitívum benne, annak ellenére, hogy Allen mellőzését erősen kifogásoltam, Dryden majdhogynem többet szerepelt! 🙂

Asszem’, hogy a jövőben talán nem kellene csípőből elutasítanom a fantasy sztorikat.

Az egyetlen bajom, hogy az összes mostanában ajánlott ilyen animét (pl. : Tales of the Abyss) mind át kellene konvertálnom, mert a gépem jelenlegi állapotában képtelen normálisan lejátszani (memória gondok – csúszik a kép a hangtól) és ugye ez a művelet (konvertálás) egy gyenge géppel ugye a 22-es csapdájára emlékeztet.

by Kibou no Hikari

Vélemény, hozzászólás?

