h1

Baby~Love OVA

2009. augusztus 4., kedd 01:16

Baby_love_Baby~Love

Az AA-n böngészve bukkantam erre a kedves kis animére és mivel erősen emlékeztetett a rajzolása egy régi kedvenc sorozatomra, gondoltam teszek egy próbát.

Nem bántam meg :). Aranyos, édes, csupa rózsaszín történet sok-sok humorral az első szerelemről… néha ilyen is kell, egy esős délutánra tökéletes választás (most bezzeg nem tud esni, amikor ezt írom).

Mivel nem volt még hozzá felirat, hegesztettem neki egyet én. Igyekeztem mindent beleadni, akárcsak Seara, remélem, hogy tetszeni fog nektek! 😉

A videó egy csöppet nehezen beszerezhető, ezért feltöltöttem azt is. Sajnos csak égetett feliratos verziót találtam, ha esetleg TI találtok jobbat, kérlek szóljatok!

Az SRT felirat és a videó letölthető innen:

Felirat (az AnimeAddicts oldalára feltöltve)

Videó

Jó szórakozást kívánok! 😉

És mivel épp elmúlt éjfél (átléptünk 08.04-re): BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok magamnak! 😀 No, ki iszik az egészségemre?

by Kibou no Hikari

(to [Fivestar]: Thank you very much for the English sub and video.)

4 hozzászólás

  1. Az anime grafikája bennem is szép(illetve kevésbé szép) emlékeket idézett fel(Good Morning Call & Marmalade boy manga/anime), ettől függetlenül nem igazán tetszett nekem a darab:S .
    Egy 9 kötetes, dráma beütésű romantikus történetből humoros kis vígjátékot csinálni nagyon nem szép dolog…
    Ettől függetlenül egyszeri nézésre alkalmas volt, a rajzolása meg…hm…hát régi(?).


  2. Nagyon Boldog Szülinapot!!!^^
    hmm érdekesnek ígérkezik. rem a sztrájk után nem lesz semmi gond…nem értem,h miért vannak olyan hülye és agyilag zokni emberek a világon mint azon az oldalon?!…mindenesetre nem itt fejtem ki a teljes véleményem,ez az oldal túl jó ahhoz
    legyetek jók és ganbare~ ^^


  3. mmint így utólag Boldogat,most jöttem rá,h nem most… *pirul,pirul* na majd ebben az évben gyorsabb leszek xDDDDDDDDD


  4. 😀
    Semmi baj és köszönöm!

    A szavazásról ugyan lemaradtam, de vége a sztrájknak, mindjárt vissza is lövöm a letöltéseket.



Vélemény, hozzászólás?

