h1

Kimi wa petto

2009. szeptember 20., vasárnap 20:27

kimi_wa_petto_

A Sekai Fansub honlapján bóklásztam épp, amikor belefutottam a Kimi wa petto (きみはペット, You’re My Pet) című darabba.

Ezidáig némiképp előítéletekkel viseltettem az élőszereplős japán filmek iránt. Talán nem csoda, eddig ugyanis csak a Sailor Moon live action-jéhez volt szerencsém. 🙂

Azt alig 2-3 percig bírtam, valahol ott adtam fel, amikor Usagi fejére pottyant a kék plüssmacska… 😀

Nos, a Kimi wa petto (2003) egészen más érzéseket keltett bennem. Valami sokad rangú szappanoperára számítottam, de mind a színészi játék, mind a képi megvalósítás óriási meglepetésnek bizonyult, természetesen pozitív értelemben.

A szerelem témáján túl, történet a munkahelyi beilleszkedésről, az alkalmazkodásról, a karrier és a családi élet közötti választásról. A korkülönbségről és a társadalmi előítéletek elleni “küzdelemről”?

Talán így tudnám jellemezni a sorozatot.

Kb. 10 órányi felvételt néztem végig egyhuzamban (hát igen, néha a szigorú ágynyugalom is lehet kellemes). Úgy a 7. rész környékén volt ugyan egy kisebb holtpont, amikor úgy éreztem, hogy kicsit sok a jóból, de könnyedén túljutottam rajta. A sorozat végén csupán egyetlen mondat zavart, az a bizonyos “Azóta semmi szexuális dolgot nem csináltunk”, ez egy kissé lelombozott 😀 – jobban szeretem, ha a fantáziámra bízzák, hogy hogyan alakult tovább a szereplők sorsa -, de ettől eltekintve, vagy éppen ezért… (ezt a határozottságot, kezdek félni magamtól…).

Összességében  egy nagyon kellemes, szórakoztató, humoros pillanatokban bővelkedő sorozathoz volt szerencsém, bátran ajánlhatom minden olyan embernek, aki még most ismerkedik a jdrámák világával. Remek kezdés volt. A magyar felirat is rendkívül fogyaszthatóra sikerült, köszönet érte!

(Kis adalék: a sorozat az azonos című, 14 kötetes, 2000-ben indult – 2005-ig futó- Yayoi Ogawa Kodansha díjas, shoujo elemeket is tartalmazó  josei mangája alapján készült, talán érdemes abba is belelesni.)

by Kibou no Hikari

7 hozzászólás

  1. Szia megtudod mondani hogz hol nezted meg ?? 😀
    Ha meg megvan eltudod kuldeni a nivikivi@citromail.hu – ra ??


  2. Szia!

    Hasznosabb ha ide írom, hátha más is keresi.
    Felirat: a Sekai fansub elköltözött -> ITT találod a feliratot
    Videó: a részeket INNEN töltheted le egy rövid, ingyenes regisztráció után.

    Üdv


  3. szia
    nagyon szépen köszönöm, hogy ezt és még sok minden mást kiraksz nekünk, és megosztasz velünk,de akadt egy kis probléma a felirattal. ugye jól gondolom nem tudsz más oldalt a feliratához ugye, mert a regisztráció nekem bonyolult, mert nem igazából tudom, mit kell írni ahhoz az avataros cucchoz! :S tudnál nekem esetleg segíteni mit kellene oda írni mert én ehhez h***e vagyok! és nagyon kíváncsi lennék mi ez a sorozat! nagyon leköteleznél vele! és remélem nem veszed bunkóságnak, ezt az üzenetet, mert nem annak szánom!!


  4. Ajaj, most így hirtelen nem igazán értem, hogy milyen avataros dologra gondolsz, de tudok másik oldalt a felirathoz.

    INNEN regisztráció nélkül is letölthető.

    A videóhoz pedig ITT (Megaupload) egy regisztráció nélküli alternatíva.

    + Ismertető

    Ó, és jelen esetben csak közvetítő vagyok, a feliratok készítőinek jár a köszönet. 🙂


  5. oké,nagyon szépen köszönöm 😀


  6. miért van az hogy le töltöm és nem akarja el indítani windows media player-be??? segítsetek léci 😦


  7. Szia!

    Összeillesztetted a fájlokat? Ha nem, akkor útmutató és program hozzá a Bishounen Paradise honlapján.

    Ha igen és mégse viszi, akkor javaslom, hogy a jelenlegi kodekjeid helyett (uninstall), telepítsd a CCCP codek packot és használd a benne lévő Media Player Home Classic-ot (nem ugyanaz, mint a Windows beépített media player-e).

    Üdv.



Vélemény, hozzászólás?

