h1

A nyál a számban…

2009. október 4., vasárnap 01:04

onegai_teacher_Onegai Teacher!

Pocky!!! 😀 Megkívántam, na!

Hogy-hogy nem ettem még??

Vajon itthon is kapni, vagy Pestre kell mennem miatta?

Majd utána járok… 😉

Megfogtam a lényeget, mi? 🙂

Az anime tetszett, nagyon is. Korrekt mondanivaló, bájos megvalósítás.

Szerintem egy kicsit lassan indult (az első pár rész alig mesélt el valamit), de aztán kellőképpen begyorsult, akárcsak Kei.

Nem számítottam arra, hogy ennyire jó lesz (ugyanakkor nálam nem került fel a dobogóra).

Ne hagyjátok ki az Onegai Teacher speciáljait sem, Marie Szerelem Színházát különösképp ajánlom! 😉 Totál lökött darab, 2 és fél perc vinnyogó röhögés garantált!

"Tegyük össze, amink van!"

"Tegyük össze, amink van!"

Akinek tetszett a sorozat, annak ajánlanám az alábbi animéket (nem a történetük szerint hasonlók, hanem hangulatilag – míg néztem ezek az animék jutottak az eszembe):

Clannad
H2O – Footprints in the Sand
Popotan

Közös vonás (asszociációs játék – kinek mi…):
– valóság és képzelet határvonalán ~ misztikum
– “időugrás”, avagy nélkülünk is megy tovább az élet… stb.

by Kibou no Hikari

4 hozzászólás

  1. A sorozat megnézése után én is megkívántam azt az édességet, amit azelőtt nem is ismertem. Olyan mint csokiba mártott ropi, de tényleg fincsi.


  2. Na, nekem azóta se sikerült megkóstolnom. 🙂 Ahányszor olyan helyen járok, mindig elfelejtem. 😦


  3. Pedig simán tudnál venni, a Rossman-ban szinte mindig árulnak.


  4. Rossmann? :O Ez nekem új. 🙂 Oda elég gyakran betérek. Akkor majd legközelebb megsasolom. Köszi az infót! 😉



Vélemény, hozzászólás?

