h1

Nodame Cantabile: Finale 1. rész

2010. január 17., vasárnap 00:40

Nodame Cantabile Finale

Nem tudom, hogy feltűnt-e valakinek, de enyhén a rabja vagyok a történetnek, akárcsak a Itazura na Kiss-nek, így holott csak 3 napja vetítették a folytatás első részét, én máris legalább tízszer láttam az epizódot. 😀

Teljesen adott volt, hogy feliratot is fogok készíteni hozzá, már csak azért is, mert a mániámmal rendesen megfertőztem a szűkebb környezetemet, akik közül nem mindenki tud angolul.

El is készült az első felirat, a tovább gomb mögött letölthető videóval együtt is.

A felirat a Frostii angol felirata illetve a manga angol fanfordítása alapján készült.

A “szabadabb” fordítás híve vagyok, nem ragaszkodok szó szerint az angol szöveghez, ez egyeseket zavarhat.

Lektorom nincs, teljes mértékben egyszemélyes a felirat, ezért nyilván előfordulhatnak hibák, benézhettem mondatokat. Természetesen igyekeztem ellenőrizni mindent, amennyire csak lehetett.

A észrevételeket, javaslatokat szívesen fogadom, de ha lehet, akkor csak privátban (az AA-n Ildi néven megtaláltok). Az OP és az ED különösen viccesre sikerült, elkelne a megerősítés (elvileg a kislemez februárban jön ki, legkésőbb akkor kiderül, hogy mi is a pontos dalszöveg, amit félre lehet fordítani) . 😉

A folytatásról: házi használatra biztosan fordítani fogom az animét a továbbiakban is.

Amennyiben lesz rá igény és szerintetek megüti a mércét a magyarításom, akkor nem zárkózom el attól, hogy megosszam.

Január végéig viszonylag bőven rendelkezem szabadidővel, utána fogalmam sincs, hogy lesz.

És akkor a “művem”:

Magyar ASS és SRT felirat

(a feliratok a [Frostii] illetve a [Zero-Raws] 1280×720-as verziókhoz passzolnak)

Kisebb felbontású videó felirattal:

[KnH]Nodame_Cantabile_Finale_-_01[704x396_DivX5_MP3][HUNSUB][C6F33CF2]

Nagyobb felbontású videó felirattal:

[KnH]Nodame_Cantabile_Finale_-_01[1280x720_x264_AAC][HUNSUB][500E17EB]

VIDEÓ / FELIRAT

Jó szórakozást kívánok az epizódhoz!

by Kibou no Hikari

22 hozzászólás

  1. Köszi a magyar feliratot. Így akkor én is belenézek. Minden részhez fogsz videós feliratot készíteni?


  2. Nincs mit. Igen, tervezem. 🙂


  3. 😀 Ez nagyon jó hír. Köszi.


  4. nagyon köszi a feliratot! 🙂
    jaj,mikor jön már a kövi rész, alig bírok magammal 😀


  5. 😀 Szívesen. Igyekszem, hogy minél elfogadhatóbb legyen a felirat… tudom, még nem közvetítek kifogástalanul. Az utóbbi időben csak gazdasági cikkeket fordítottam, lehet, látszik is a stíluson.

    Én is nagyon várom a következőt, az előzetes alapján jó kis rész lesz (a manga vonatkozó fejezetét többször is olvastam, annyira tetszett, kíváncsi vagyok, hogy hogy valósítják meg).


  6. I’ve seen only a few episodes of Nodame, but I enjoyed them 🙂 I’ll find the time to finish all the seasons eventually 🙂


  7. Szia volna kedved csatlakozni egy csapathoz? Ha igen akkor keress meg ezen a címen:
    *e-mail cím törölve*

    —-
    válasz ment e-mailben

    a szerk.


  8. I’m sure that you won’t regret it. 😉


  9. […] az ő feliratához Itt […]


  10. Belinkeltem az oldalad, az oldalamon remélem nem baj 🙂


  11. Jaj, dehogy baj. Ki utasítaná el az ingyen reklámot? 😀
    Írtam neked e-mail-t a megadott címedre!


  12. Szia én csak azt szeretem volna meg kérdezni hogy a film változatát hol lehet meg lelni vagyis meg van csak nincs le fordítva magyarra feliratra vagy ha neked meg volna az lenne a legjobb:) bocsi a zavarásért de muszáj voltam meg kérdezni mert én is imádom csak kár hogy ilyen rövid :/ előre is köszönöm üdv Enikő


  13. A filmváltozat alatt a 2 epizódos speciált érted (Nodame Cantabile SP in Europe) vagy a 11 részes doramát? Az előbbihez még nem készült felirat, a doramát Bantu fordította. EBBEN a topikban viszont Bantu megemlítette, hogy az SP epizódokat is tervezi.

    Készült ténylegesen két mozifilm is, de jelenleg még egyik se jött ki DVD-n, még csak a japán mozikban vetítik.


  14. szia
    nagyon szeretném megnézni a videót de minden angolul van nem tudod elmondani hogy hova menjek?


  15. wáááh de szeretlek *.*
    ne értsd félre, csak már sehonnan se tudtam letölteni csak torrentel,a mi iszonyú lassú és elegem van belőle és aztán rátaláltam az oldaladra és teljesen oda meg vissza vagyok 😀 😀
    nagyon szépen köszönöm mind a 11 részt (L) 😀


  16. Szia!
    A letöltéshez kellene segítség? Ha a linkre rákattintottál, akkor a megaupload oldalán jobb oldalt fenn találsz egy számokból és betűkből álló sort, azt kell beírnod az üres mezőbe, majd katt a “Download file” gombra. Ekkor alul visszaszámol és ha nullához ért, akkor kattinthatóvá válik a “regular download” gomb, ami már a fájlt rejti. 😉
    ——————–
    Upsz, bocs.
    Itt az oldalon jobb oldalt a projektek alatt találod a helyes linkeket. A fenti két fájlt már jobbra cseréltem és itt a posztban nem lett átírva!
    Bocsi!


  17. 😀 Nincs mit!


  18. Hello!
    Nekem nem lesz hozzá magyar felirat.Nem tudnád elküldeni nekem a linket amin magyar felirat is van?:)A címem:momi12@citromail.hu nagyon-nagyon köszönöm ha elküldöd felirattal!!!!


  19. Szia!
    Ne haragudj, de nem igazán értem, mi lehet a probléma. Mindegyik videó tartalmazza a magyar feliratot és külön is le lehet tölteni a feliratpakkot. Használj CCCP kodekcsomagot és a lejátszáshoz Media Player Home Cinema-t, akkor biztos nem lesz gond a megjelenítéssel. A feliratokat INNEN (AnimeAddicts – direktlink) is letöltheted.


  20. Szia:)
    Nem akarok pofátlan lenni,csak már nagyon meg szeretném nézni a videót,na és csak azt akartam kérdezni hogy kb.mikor leszel/lesztek kész vele??


  21. Szia! Lehet, hogy nem akartál pofátlan lenni, mégis sikerült. 🙂
    Ha annyira meg szeretnéd nézni, semmi sem akadályoz benne. A feliratok időzítése nem egyedi, nem csak az általam feltett videókhoz jók, hanem illeszkednek a megjelölt rawokhoz vagy épp a [Frostii] videós kiadásához is, ahogy írtam is. Hajrá!

    Hogy mikor kerülnek fel a videók ismét, és hogy egyáltalán felkerülnek-e (most már ez is kérdéses)? Nem tudom. Most nem ez az elsődleges az életemben.


  22. Hát akkor köszi,és bocsi.:)Sok sikert a többihez:)



Vélemény, hozzászólás?

