h1

Nodame Cantabile – The Final Movement II.

2010. február 21., vasárnap 21:39

Elérhető a Nodame Cantabile – The Final Movement élőszereplős mozifilm 2. részének a trailere (az első részről ITT írtam). EZEN az oldalon a 3-as gombra, majd a playre kattintva megnézhető.

VIGYÁZAT SPOILER-VESZÉLY! A film (és így a trailer is) a manga azon részeit is bemutatja, amit még animében nem láthattunk.

Nekem tetszik, remélem, hogy hamar kijön majd DVD-n (Japánban április 17-től vetítik majd a mozikban). 🙂

3 hozzászólás

  1. Szerintem is jó 🙂
    Bár, nekem akkor is a manga és az anime az IGAZI 😀
    Tényleg, azt nem tudod véletlenül, hogy a Nodame Cantabile – Opera hen manga hány részes lesz? Eddig csak az első részét találtam meg.


  2. Üzenetet közvetítek:

    “Eddig elvileg négy rövidke fejezet jött ki, amiből angolra valóban még csak egyet fordítottak le. Valahol azt olvastam, hogy eredetileg csak 1 kötetesre (kb. 4-5 fejezet) tervezték, de a mangaka kiharcolta, hogy hadd legyen egy kicsivel több. Hogy ebből mi igaz, azt nem tudom.

    Kibou no Hikari”


  3. Köszi az infót 🙂
    Azért örülnék neki, ha 1 kötetnél több lenne 😀 – s gondolom nem csak én vagyok így 😀



Vélemény, hozzászólás?

