h1

Nodame Cantabile: Finale 6. rész

2010. március 1., hétfő 10:01

Félidő és végre kotatsu! 😉

Fordítói megjegyzések (ez alkalommal a tudnivalók összeállításban nagy segítségemre volt a [Frostii] hasonló listája):

  • 07:00: Geroge Sand, Chopin partnere. A neve ellenére (ami felvett írói név) nőnemű.
  • 07:57: noktürn
  • 08:32: arpeggio – jelentése: “hárfaszerűen”. Azt az előadásmódot jelenti, melyben az előadó az akkordot hangokra bontva, egyenként szólaltatja meg.
  • 08:37: ellenpontozás, ellenpont – általános értelemben, két vagy több zeneszólam egyesülését s vezetését jelenti [Forrás].
  • 16:09: Futogi Kazuyo: “A rózsa és a plutónium.” című mangája a valóságban nem létezik.
  • 17:01: Beethoven “sors-motívuma”: a híres V. szimfónia nyitódallama. Számos más Beethoven munkában is feltűnik, Nodaméék pont erről beszélnek.
  • 20:17: Debussy: Képek

A videó letölthető: INNEN

A feliratot önmagában pedig ITT találjátok.

Jó szórakozást kívánok!

by Kibou no Hikari

9 hozzászólás

  1. Köszönöm-köszönöm-köszönöm!!!


  2. Köszi szépen!
    Hát sajna tényleg a felénél járunk már,én nagyon szeretem ezt az animét azért mondom viszont neked lehet,hogy jó mert nem kell többet fordítani.


  3. Ó, az a “végre” a kb. 18. percnél lévő jelenetnek szólt. Ha megnézed, megérted. 😉
    Én is szívesen nézném még egy jó darabig! 🙂


  4. Én is ugyan ezt mondhatom, kétszer tekertem vissza azt a részt, mert nem tudtam elhinni!! (de örültem neki:P)+Én is nézném még egy darabig és ha élvezed a fordítást, akkor te még pluszban is élvezed!!


  5. Köszönöm szépen!!! Már nagyon vártam!!! 🙂


  6. Köszönöm szépen az eddigi fordítást 🙂 Nagyon tetszett ez a rész… olyan kár, hogy hamarosan vége lesz… 😦


  7. Szívesen.
    Én bízom benne, hogy ha jól sikerül a manga folytatása, akkor egyszer azt is “meganimésítik” és nem maradunk örökre Nodame nélkül. 😉


  8. szia bocsi lehet h vakk vagyok de most komolyan nem találom azt h hogyan lehet megnézni! nagyon bocsi de ha nem lenne nagy tragédia akkor erre az email címre elküldenéd a 6. részt? *e-mail cím moderálva*
    előre is köszönöm! ha valamivel meghálálhatom csak írd meg levélbe vagy ha nem tudod akkor is írd meg mert fontos lenne! Kösziiiii


  9. Szia!

    Bocs, de nem értem a problémát. Ha az első öt részt sikerült beszerezned, a hatodik hogyhogy nem megy?

    ITT a pirossal írt szöveget olvastad? Ha nem, akkor ajánlom!



Vélemény, hozzászólás?

