h1

Nodame Cantabile: Finale 7. rész

2010. március 7., vasárnap 01:14

Fordítói megjegyzések:

  • 03:01: Mozart 31., más néven Párizsi Szimfóniája.
  • 14:56 – Tanya a szinkronban azt mondja: Très bien! A francia érdemjegyek pedig:  passable (megfelelt ~ 2-es), assez bien (elég jól megfelelt ~ 3-as), bien (jól megfelelt ~ 4-es) és a végén a très bien (nagyon jól megfelelt). Ez utóbbi értelemszerűen a mi ötösünknek feleltethető meg, a könnyebb érthetőség kedvéért én is így fordítottam.
  • 16:43: Gershwin: “I Got Rhythm” – ahány magyar zenei honlapot csak találtam, mindenhol csak így hivatkoztak erre a műre, ezért nem fordítottam a címet. Egyébként kb. annyit tesz, hogy “Elkaptam a ritmust“.

A videó letölthető: INNEN.

A felirat önállóan pedig megtalálható: ITT.

Jó szórakozást kívánok!

by Kibou no Hikari

6 hozzászólás

  1. Köszönöm!Az eddigieket is!


  2. Nagyon-nagyon köszi!!!!


  3. Nagyon szépen köszi!! 🙂


  4. millió köszi a feliratért!:)


  5. Szívesen! 🙂


  6. Nagyon szépen köszönöm!!!



Vélemény, hozzászólás?

