h1

Nodame Cantabile: Finale 9. rész

2010. március 19., péntek 12:10

Ez a póz! 😀 Csúcs ez a csaj! Most ha azt mondom, hogy legszívesebben megzabálnám, félreértitek? 😉

Fordítói megjegyzések:

  • 03:28nori – kis gasztronómia.
  • 03:31konbu – úgyszintén.
  • 04:06 – Yojijukugo: négy kanjiból álló kifejezések, állandósult szókapcsolatok.
  • 09:28 – Na, de Chiaki! Te kis hazug! Az a méret nagyon is helyes. Nem emlékszel? D! 😀
  • 13:16Chopin e-moll zongoraversenye

Letöltés:

Jó szórakozást kívánok!

Már csak két rész. 😦

by Kibou no Hikari

8 hozzászólás

  1. Köszönöm!Reméljük lesz folyt.köv. Operás részekkel!!!:-)
    Nodame csúcs!:-)


  2. Nagyon szépen köszönöm!!
    Én is remélem hogy lesz az Opera-hen-ből!!


  3. Újra csak köszi!!! 🙂


  4. Tényleg jó ez a póz 😀 Köszi a feliratot!


  5. Így lazul zúzás után egy rocksztár… ^^ 🙂 Köszönöm én is!


  6. Én is csak köszönetet tudok neked mondani a fordításért.Ha jól tudom a tavaszi anime szezonba is van egy Nodame Cantabile OAD kíváncsi vagyok,hogy ha lesz mi lesz benne.


  7. Szívesen mindenkinek! 🙂

    @narin: még két extra epizód várható, mindkettő áprilisban érkezik. Az egyik Mine és Kyora kapcsolatával fog foglalkozni, míg a másik Nodame és Lucas (!) “randiját” mutatja majd be. Ez az utóbbi teljesen új történet, a mangában sem szerepelt, a Kyorás részt csak átugrották.

    Az Operás részekért én is szorítok! Ha a Finale mangahűen záródik, akkor főleg. Remélem, majd az Opera-hentől megkapjuk azt, amire várunk. Csak jobb lenne a mangaka tollából, nem? 😉


  8. Hali!
    Nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt. Sehol nem találtam feliratot a finale részekhez. Ezer köszönet értük!!!:D



Vélemény, hozzászólás?

