h1

One Piece: Karakuri Shiro no Mecha Kyohei (7. movie)

2010. május 25., kedd 21:36

Régóta adós vagyok ezzel a mozival, legfőképp ZorOnak. Úgy február közepe, vége fele adhatta oda nekem, hogy ellenőrizzem a fordítását és nekem csak most sikerült a végére érnem.

Nem csoda, hogy ő is ül a Noda részeken (az extra és a special), ugye? 😀 Na, jó. Neki komolyabb oka van rá, mint nekem volt. Vizsgák, vizsgák, vizsgák… Nemcsak a suliban, hanem a melóhelyen is. Június végén lesz vége a hajrának, akkor tud majd ismét a “szórakozásnak” is élni egy picit.

Na de akkor most mit is hoztam?

A One Piece eddigi egyetlen olyan moziját, ami engem is megfogott.

Remek poénok, izgalmas történet, bátran merem ajánlani azoknak is, akik annyira nem mélyedtek még el a One Piece világában.

A fordítást ZorO követte el, elsősorban a német ADC-Germany csapat feliratából dolgozott.

A lektor én voltam. Az ellenőrzés során az AA oldalára feltöltött angol feliratot is figyelembe vettem.

A tovább mögött letöltési link a videóhoz és külön a felirathoz is.

Letöltés:

VIDEÓ – a nagy méret miatt darabolva töltöttem fel, a részeket a Total Commander programmal lehet egyesíteni.

  • 1. rész
  • 2. rész
  • CRC fájl

FELIRAT: az AnimeAddicts oldalán

A Megaupload halála miatt jelenleg a videóink nem elérhetőek.  -2012. január 20.

Jó szórakozást kívánunk!

by Kibou no Hikari

Vélemény, hozzászólás?

