h1

Nodame Cantabile: Finale ~ Special

2010. június 27., vasárnap 21:42

Jobb későn, mint soha… 🙂

Nodame Cantabile: Finale ~ Special vagy más elnevezés szerint Nodame Cantabile: Finale 00. epizód.

Kellett nekem hetekkel ezelőtt feleslegesen vészmadárkodni :).  Az akkor átugrott fejezeteket ugyanis most tökéletesen pótolták.

Az elsősorban Kiyoráról és Minéről (és a YukoJean párosról) szóló rész egyszerűen fantasztikusra sikeredett. Fetrengtem a nevetéstől és bár most nem Chiaki és Nodame volt a középpontban, azért ők is remekeltek.

Ferdítői megjegyzések:

  • 02:31 – Elise a Suica (Super Urban Intelligent CArd) fizetési rendszert/eszközt említi, amit én az egyszerűség kedvéért vasúti kártyának fordítottam.
  • 03:15 – A schönbrunni kastély.
  • 03:27 Versailles no Bara – most már ideje lenne nekem is megnéznem vagy elolvasnom annyiszor emlegetik (a párizsi részekben is többször utaltak rá – a 10. részben pl. Nodame Andrènek nevezi Chiakit).
  • 03:40Belvedere palota
  • 04:35Anton Bruckner – osztrák romantikus zeneszerző és orgonaművész.
  • 05:10Beethoven 6., más néven Pasztorál-szimfóniája, melyben a természet szépségeit örökítette meg.
  • 07:45 Beethoven 3. szimfóniája, más néven Eroica, melyet a szerző eredetileg Napóleonnak ajánlott.
  • 15:41Eugène Ysaÿe – belga hegedűművész, karmester zeneszerző.

Letöltés:

  • Videó: raw kiadás még nem lelhető fel a neten, ezért a Frostii mkv-ját ajánlanám a felirathoz. Amint lesz elérhető raw, videóval együtt is letölthető lesz a rész az oldalról.  A Frostii videója letölthető INNEN.
  • Felirat: KATT

Jó szórakozást kívánunk!

by Kibou no Hikari

25 hozzászólás

  1. Köszi szépen, már vártam rá:)))


  2. HURRRÁÁÁÁ!!
    NAGYON KÖSZI!!!


  3. Szuper!!!!!!!!!!
    Köszi!!!!!!!!!!
    Már nagyon vártam én is!!!!!!!!!!!!!! 😛


  4. Helo!

    Köszi szépen, h ezt is le fordítottad.


  5. én csak egy dolgot nem értek!
    hogy a frosti torrentnél a special+ még 12 van!!
    hogy lehet 12? é azt hittem csak 11 része van!!


  6. Szívesen mindenkinek.

    @Némethi Panna Dorka

    A 12. rész az OVA, ha minden jól megy, akkor hétvégén ahhoz is felkerül a felirat.


  7. ééértem!! köszönöm!!
    és azt a video-t is frostitól lehet majd letölteni?


  8. Pontosan. Sajnos még abból sincs raw videó.


  9. és olyankor mint a speciálnál ahhoz készíted a feliratot igaz, mert akkor letöltöm!! 🙂


  10. Igen, ahhoz.


  11. oké nagyon szépen köszönöm a választ!!
    és szerintem mindenki más!! :DD


  12. valaki elmondaná h tudom megnézni a videot????1000köszönet


  13. Szia!

    Ha a torrentről nem tudod letölteni, letöltheted innen is:
    http://www.megaupload.com/?d=2BIE7XUS (csak a videó, a felirathoz a linket fent találod)
    Üdv.


  14. köszönöm szépen^^


  15. öö és még anyi h elmondanád h kell feliratot rakni hozzá??:S


  16. Persze. 🙂 Nem tudom, milyen lejátszót használsz, de a legtöbb lejátszó automatikusan hozzáadja a feliratot a videóhoz, ha egy mappába teszed őket és a feliratot átnevezed úgy, hogy megegyezzen a neve a videóéval.

    Én ezt a lejátszót ajánlom:
    http://mpc-hc.sourceforge.net/ – Media Player Classic Home Cinema.


  17. igen most már meg van minden jó most nézem az 1őt :S de bocs h ilyen béna vok meg zavarlak deee.. izéé a 0.részhez merre tudom letlteni a feliratot mert már körülnéztem de nincs meg.:S


  18. Ö, most én is összezavarodtam.
    Itt vannak a feliratok (és a videók):
    https://felhokfelett.wordpress.com/nodame-cantabile-finale/


  19. igen ezt én is megtaláltam csak h ezek közül melyiket kell mert ott van h 0 de ha azt letltöm nem olyan mint a többi :S bocsi h enyi galibat okozok és köszi h szansz ram idöt :)imadlak


  20. Kezdem kapizsgálni, hogy mi lehet a probléma (de még nem biztos :P).

    1-től 11-ig a videó felirat alatt található fájlok (.mkv kiterjesztés) már tartalmazzák a videó mellett a feliratot is.

    A 00. (=speciál) részhez, illetve a 12. (=OVA) részhez annak idején nem találtam angol felirat nélküli videót, így azokhoz külön kell letölteni a videót, a linkek alatt csak a felirat van (.zip fájlként becsomagolva – kicsomagolni “jobb klikk kicsomagolás ide”-módon tudod, ekkor kapod meg az .srt és .ass kiterjesztésű feliratokat).

    A videót ahogy fentebb linkeltem a OO. részhez:
    ITT -> http://www.megaupload.com/?d=2BIE7XUS
    a 12. részhez pedig majd:
    INNEN -> http://www.megaupload.com/?d=YQBD3JPG
    tudod letölteni.

    Ahhoz, hogy az .mkv kiterjesztésű videókban lévő feliratot a géped megjelenítse (ne kelljen külön is letölteni hozzá a feliratokat) fent kell legyen pl. a CCCP kodekpack a gépeden:
    http://www.cccp-project.net/download.php?type=cccp
    Ez tartalmazza a fent említett lejátszót is.

    Leírás a CCCP használatához:
    http://animeaddicts.hu/forum.php?viewtopic.8.3534.1
    az utolsó előtti hozzászólásban.

    Bocsi, ha egy kicsit szájbarágósra sikerült. Csak próbálom megfejteni, hogy hol akadhattál el. 🙂 Írj nyugodtan, ha nem tiszta valami illetve ha ez nem segített.


  21. köszönöm:)


  22. van egy kis gond azzal a felirattal amit belinkeltél 😦 az csak ugy szimplán angol maradt a felirat :S
    az eddigiekkel nem volt baj :S:S


  23. Nem. Magyar az, ha innen töltötted le. Hidd el, több mint 400 ember közül, csak jelezte volna más is, ha nem az lenne!
    Viszont a videó (.mkv), ami mellé kellett tenned a magyar feliratot, (már ha a 0. részről vagy épp a 12. részről beszélünk) angol feliratot tartalmaz.
    Ellenőrizd újra:
    – letöltötted a videót (.mkv); kicsomagoltad a .zip feliratfájlt -> így kaptál egy .srt és egy .ass kiterjesztésű fájlt. Ezeknek mind egy mappában kell lenniük. Nézd meg, hogy a feliratfájloknak (.srt és .ass) és a videónak (.mkv) biztosan egyezik-e a fájlneve.
    – milyen lejátszód használsz? Azt, amit fentebb ajánlottam? Akkor lejátszás közben megjelenik lent az óra mellett egy zöld nyilacska. Ha még mindig nem a magyar feliratot látnád, akkor ezen a nyílon jobb egérgombbal kattintva váltogathatsz a feliratok között.

    Csatolok két képet:
    – itt láthatod a feliratot, alul az óra mellett a zöld nyilat:

    – itt pedig azt, hogyan váltogathatsz a feliratok között (jobb klikk a zöld nyílra):

    Több ötletem sajnos nincs. 😦


  24. köszi 🙂 talán már menni fog


  25. nem megy :S nem tom mosth mi van de nem baj azért köszi



Vélemény, hozzászólás?

