h1

Kotokoék a Corában

2010. július 31., szombat 18:54

A mai napon a Cora Áruházban jártunk bevásárolni, ahol óriási meglepetés ért. Az iskolakezdési akciót ugyanis legnagyobb megdöbbenésemre az Itazura na Kiss (és talán az Azumanga Daioh, ugye?) főszereplőivel hirdették az áruház több pontján is.

A tovább mögött még több “bizonyíték”. Nem bírtam ki és készítettem pár képet.

Bár a képek erősen stilizáltak, ez a póz annyira jellemző, hogy nem lehet nem felismerni őket:

=

Kíváncsi lennék, hogy hogy jött az ötlet és arra nem kevésbé, hogy vajon fizetett-e a Cora a képek használatáért (jogdíjat)? Erősen kétlem.

A látvány mindenesetre tetszett, rendesen megmosolyogtatott. 🙂 Ha hasonlóra bukkantok, ne fogjátok vissza magatokat! 😉

by Kibou no Hikari

25 hozzászólás

  1. Lol!
    A többiek valóban az Azumanga szereplői.


  2. What the…


  3. A Cora újságban is ezek a képek vannak 😀


  4. Basszus…én már a Corás újságtól is lehidaltam, nem hittem volna hogy még az áruházban is ez van…


  5. Lusta grafikus+internet+pofátlanság. A Pécs 2010 logójának például először a twitter csiripelő madarát adták el.


  6. Ezt az animét nem ismerem, de most megjött a kedvem megnézni.XD
    Am ezt én is láttam.


  7. Az újságról én lemaradtam, köszi a képet!


  8. A pécsi eset is szép lehetett. Van bátorság bennük az biztos.
    A Cora legalább arra gondolt, hogy kevésbé ismert képet (legalábbis itthon nem licenszelt animéből származót) választott a kisebb lebukás reményében.
    Vagy túl sokat gondolok róluk?
    Lehet, hogy szimplán csak ezt adta ki először a gugli az iskola témára. 🙂


  9. Most sírjak, vagy nevessek? 😀


  10. Szerintem, ahogy a Pécsiek sem tudták (a sajtó szólt nekik), a Corások is nagyon meglepődnének, ha megemlítenék ezt nekik.


  11. Én grafikusnak tanulok és felháborítónak tartom hogy valaki erre vetemedik, ez lopás. Szerintem se fizettek egy fillért se a jogdíjért. Hogy lehet valaki ennyire lusta, és pofátlan. Gondolom azt hitték nem jön rá senki hogy, egy maréknyi ember ha ismeri. Tévedtek.


  12. Megtudhatnám egyébként, hogy ez melyik áruházban látható?


  13. Persze, nem titok: debreceni élmény.


  14. Inkább lopták volna el a képet, mint így meggyalázni a karaktereket.. komolyan már.. mibe tartott volna legalább rendesen lerajzolni, ha már muszáj velük reklámozni…


  15. Én is nagyon meglepődtem, mikor tegnap megláttam vásárolgatás közben D: Mondjuk, a tavalyi táskás élményem után….

    Gondolom Ők azért fizethettek valamit azért, hogy használták ezt a képet, bár ki tudja… :S


  16. Aranyos. 🙂 És igen, felvetődik a kérdés, de csak nem minden cég gonosz, rossz, csaló. 🙂


  17. ó máj fákin gád..


  18. […] Egy blogban mutatták nekem a hírt, hogy Azumanga Daioh anime képekkel promotálja a Cora az iskolakezdési akciójukat! o_O Utánanéztem, és tényleg így van. Nem kicsit lepett meg, vajon tudatosan választottak animét, vagy csak véletlen egybeesés. Mondjuk véletlenne kicsit sok, hogy pont iskolai animét választanak iskolakezdés promotálására. Mindenképp örvendetes a dolog. ^^ A durranás ott van, hogy még az Anime News Network is felfigyelt erre a nem mindennapi jelenségre. […]


  19. Én is láttam az újságban a képet, pont az “Itazura na kiss” című animét néztem legutoljára, és rögtön felismertem a két főszereplőt. Tök jó, hogy mások is ismerik, egyébként mindenkinek ajánlom, indavideon fenn van. Jellege: romantikus vígjáték. Tökéletes egy kis élvezkedésre. 😀


  20. Valóban remek kis anime, nekem az egyik kedvencem. INNEN letölthető remek minőségben (az MKV softsubos) és az AA-n magyar felirat is akad hozzá.
    Minek néznétek szemfájdítóan rossz minőségben (az indán lévő videón az angol feliratra égették rá a magyart), ha elérhető máshogy is? 😉


  21. Én most szeptemberben láttam 1 pont ilyen mintával táskát.


  22. […] https://felhokfelett.wordpress.com/2010/07/31/kotokoek-a-coraban/ […]


  23. Jártam én is Miskolcon még a nyáron és láttam a plakáton útközbe már azóta akartam a blogomba írni róla csak út közbe nem tudtam fényképezni úgy pedig nem lett volna poénos. 😀


  24. 2 éve keresem ezeket a képeket a neten 😀 fantasztikus, hogy te lefotóztad 😀
    olyan fura volt ezt nézni amikor betértem kaját venni oda D:

    Egyébként RTL klub is megéri a pénzét… volt az a benkő feleséget keres, és betettek alá egy zenét egy animéből, egészpontosan az ARIA the animation főcímdalát az euphoriát, és amikor ezt tök véletlen meghallottam, már tudtam hogy megy a sumák a háttérben 😀 tuti nincs semmiféle jogdíj fizetve… főleg, ugyanis melyik BENKŐT-NÉZEM-KULTÚR-EMBER ismerne fel egy nyugaton nem épp populáris animének a zenéjét tized hangerőn…


  25. Csodálkoztam is, hogy egy jó 2 éves poszthoz, ki és mit írhatott. 🙂
    Csak telefonos képek, azért ilyen a minőség. 😦

    Benkős dolog is érdekes lehetett. Régen a különböző főzőcskézős műsorok alá (amikor “celebek” vendégelték meg egymást) is előszeretettel kevertek anime zenét, mostanában pedig a k-pop is előre tört. Érdemes fülelni. 🙂



Vélemény, hozzászólás?

