h1

Blogger-díj

2010. augusztus 4., szerda 00:45

Ez most egy kicsit furán fog kijönni…

…de pár hónappal ezelőtt, még más ábrával megkaptam ezt a díjat Fukuro-chantól, akinek ugyan a blogján akkor, ott ezt megköszöntem, de elfelejtettem kirakni a posztot. Pár nappal ezelőtt pedig Elhaym is engem jelölt.

Lehet, hogy ez nem ér, de mivel a szabályok időközben nem változtak, szeretném összevonni ezt a két jelölést. 😛 Remélem, nem bánjátok.

Ennek megfelelően először is, köszönöm szépen még egyszer Fukuro-channak és újonnan Elhaymnak is, hogy rám gondoltak és nekem küldték tovább a díjat.

A régi…

…és az új:

Szabályok:

1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte. – pipa

2. A logót ki kell tenni a blogba. – pipa

3. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk. – pipa

4. Írni kell magunkról 7 dolgot.  – ez már nehezebb lesz, ezért is halogattam hetekig, hónapokig.

Na, lássuk:

  • Nem szeretek túl sok mindent elárulni magamról, régen túl sokat kotyogtam, aminek nem lett mindig jó vége.
  • A félkész posztok királynője vagyok, szinte több poszt áll piszkozat státuszban, mint amennyit eddig kiraktam…
  • …meglepő módon ennek a legfőbb oka nem a lustaság, hanem az időnként beteges maximalizmusom. Amikor ezt sikerül elnyomnom magamban, akkor kikerül valami. 😉
  • Van önkritikám, de másoktól rosszul fogadom a nem építő jellegű megjegyzéseket.
  • Másokhoz hasonlóan én is szeretek olvasni, utazni és filmet nézni.
  • Egyik kedvelt amerikai sorozatom a J.A.G., a legtöbbször talán a Tövismadarakat olvastam (több, mint 20-szor), a legkedvesebb koreai színésznőm pedig Kim Sun Ah.

És végül:

  • Sok évvel ezelőtt ezen a napon láttam meg a napvilágot, pontosan hajnali 3/4 kettőkor.

5. Tovább kell adnom 7 embernek – ez a szám nem fog összejönni, de azért:

A díjat szeretettel küldöm Sizame és Lothíriel, valamint a Doramafan-blog szerkesztői számára, ha elfogadják tőlem.

6. Megjegyzést kell hagyni náluk – folyamatban.

Minden jót!

Üdv,

Kibou no Hikari

13 hozzászólás

  1. Először is Nagyon gratulálok a díjhoz,megérdemelted,imádom az oldit^^
    Másodszor pedig Nagyon Nagyon Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Neked!^^
    Örülök,hogy ilyen jó blogok is vannak az éterben!!!^^


  2. wow! :-O Először is, nagyon boldog Szülinapot!!! Másodszor pedig köszi a díjat, várjuk a kommentet 😉
    Megmondom őszintén ez tök új nekem XD Segítenél, hogy mi a teendőm majd?


  3. @yuriyama
    Pirulok. 🙂 Nagyon szépen köszönöm!
    (Jó érzés tudni, hogy vannak akik végigolvassák a posztomat. :D)

    @bulykin89
    Köszönöm szépen! 🙂
    Nincs semmi extra teendő. Ha elfogadod a díjat, akkor te is írsz egy ilyen posztot, követed a fent felsorolt szabályokat: pl. írsz pár dolgot magadról és megjelölsz pár blogírót, aki szerinted érdekes, tartalmas cikkeket ír, szívesen olvasod.
    Ez az egész díj amolyan “blogroll”, legfőképp arról szól, hogy a saját olvasóid figyelmét felhívd más remek oldalakra is.
    A két grafika közül pedig a felső már jó ideje kering a bloggerek között, az alsó újabb.
    Tőlem megkaptátok mindkettőt. 😛 Azt teszitek ki, amelyik tetszik. 😀


  4. Köszönöm szépen én is a díjat, igazán megtisztelő 🙂
    Még a mai nap folyamán megpróbálok valamit alkotni, és közben hátha ihletet kapok egy új poszthoz is MUHAHAHA XD
    Utólag is HB! 😉


  5. Nincs mit, én is köszönöm a köszöntést! 🙂


  6. Természetesen elfogadjuk, hamarosan intézkedem is 🙂 Köszönjük szépen és a segítséget is ^.-


  7. Én is köszönöm a jelölést, és még egyszer Boldog Születésnapot! 🙂


  8. Köszi szépen még egyszer! 🙂


  9. Hoppá, ez a poszt már az enyém előtt készen volt, látszik, milyen feledékeny vagyok 😛 De ami késik, nem múlik: ezennel érkezik a díj, amit megígértem 😉


  10. 😀 Köszi!

    (kellett egy icipici idő, míg leesett)


  11. Szívesen. 🙂


  12. Én is gratulálok!!!!
    Sokan szeretjük ezt az oldalt!!!!
    Csak így tovább!!! :):):)


  13. Köszi szépen! 🙂



Vélemény, hozzászólás?

