h1

Őszi animék – 2010

2010. augusztus 29., vasárnap 16:02

Az utóbbi időben egy kicsit megcsömörlöttem az animéktől, túl sok mindenbe kezdtem bele és sokat is  csalódtam. Eldöntöttem, hogy a jövőben nem leszek ilyen mohó 🙂 és inkább bevárok pár véleményt mielőtt én is leülnék a gép elé.

Ez azonban nem akadályoz meg abban, hogy előzetesen én is felmérjem a következő szezon választékát.

Forrás: http://chartfag.wordpress.com – Thank you!


Psychic Detective Yakumo – Az előzetes történet engem egy az egyben a Szellemekkel suttogó illetve a Médium című sorozatokra emlékeztet, csak épp férfi főszereplővel. Bár az említett sorozatokért nem rajongok, ha egy csöpp Supernatural-es keménységet is visznek bele, akkor teszek vele egy próbát.

Kuragehime – Kodansha díjas mangából készült josei anime, mely a  noitaminA blokkban kapott helyet? Ennyi pont elég is ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésem.

Soredemo Machi wa Mawatteiru – egy enyhén dilis komédia szemlátomást nem éppen ép alakokkal? Húszpercnyi szabadidőm csak lesz, hogy belelessek.

Video credit: shaftard

Arakawa Under the Bridge 2 – az elsőt még nem néztem végig, de amennyit láttam belőle (kemény egy részt), az alapján tetszett. Az, hogy megélt egy folytatást, szintén biztató.

Yosuga No Sora – a fent található leírás felkeltette az érdeklődésemet, de az előzetes és pár információ, amit utólag találtam, elbizonytalanított. Alapvetően nem rajongok a visuel novel alapú háremanimékért (meg úgy általában a háremanimékért se vagyok túlságosan oda), ráadásul a grafika is gyengébbnek látszik, mint amit előzetesen vártam. Azért teljesen nem vetem el, majd ha a sorozat véget ért, akkor újragondolom.

Video credit: no5muking

My Little Sister Can’t Be This Cute – mókás iskolai vígjátéknak tűnik, némi felnőtt tartalommal. Remélem, a főszereplőlány kiszemeltje véletlenül sem a saját bátyja lesz.

Video credit: xXzenakuXx

Egyelőre ennyit. A felsoroltakon kívül még jó pár folytatás is bekerült az őszi szezonba, azokkal szándékosan nem foglalkozom, lévén hogy szinte egyiknek se láttam az első szériáját.

Fordítom-e valamelyiket? Nem, szinte kizárt. Látatlanban sajnos egyik történet se fogott meg annyira.

by Kibou no Hikari

Update (2010. dec.):

A Yosuga No Sora borzalmasnak bizonyult, óva intenék tőle mindenkit, akit taszít az incest (vérfertőzés) témája és az, ha egy romantikus dráma helyett váratlanul, egy majdnem hentai-t tolnak a képébe (ha hentai-ra van kedvem, akkor azt keresek).

A Kuragehime viszont az előzetes elvárásaimat felülmúlva, egyenesen gyöngyszemnek bizonyult. Bátran ajánlhatom!

A többi animéhez még nem volt szerencsém.

Vélemény, hozzászólás?

