h1

[Felirat-Videó] Autumn’s Concerto ~ Következő Megálló, Boldogság 1. rész

2010. december 6., hétfő 08:00

Kedves Hölgyeim és Uraim!

Amikor Kibou no Hikari megkért, hogy írjak egy rövid ajánlást a részekhez, akkor hirtelen nem is tudtam, hogy mit írjak. Ez elég nehéz, hiszen én elfogult vagyok a sorival szemben annak minden hibájával együtt is.  (Melyik sorozatban ne találnánk valami kivetnivalót. Nem igaz?) Ahogy Kibou no Hikari is írta a sorozat tele van klisékkel, és kissé sziruposabb az átlagnál, de szerintem mégis sikerült egy olyan történetet összehozni, amit érdemes megnézni, mert ezek ellenére lebilincselően más, mint azt várnánk.

Szóval visszatérve a dilemmámhoz, végül eldöntöttem, hogy a magam érzéseiről írok, még akkor is, ha néhány ember nem ugyanazt fogja átélni majd a részek nézése közben, mint én. Azoktól már most elnézést kérek, de hát nem vagyunk ugyanolyanok. Valaki éppen más lelki állapotban van, vagy más stílust szeret, nála más érzéseket fog kelteni, vagy éppen nem kelteni. Ki tudja?

De remélem, hogy közületek többeket is – hozzám hasonlóan – már az első rész rabul ejt, és velünk tartotok a történet legvégéig.

Akkor kezdjük. 🙂

Miközben az első rész feliratát készítettem újra megrohantak azok az érzések, melyek az első alkalommal. Mint azt már említettem, én már az első résznél az Autumn’s Concerto rabja lettem.

Ne várjatok nevetést, nem lesznek poénok, viszont lesznek szívszorító és megható részek.

De kérem, ez ne riasszon el senkit, mert végül is ez egy mese.

Felnőtteknek szóló, romantikus mese.

Szóval készítsetek be magatoknak egy kis forró csokit vagy egy pohár bort, dőljetek hátra és induljon a történet.

Egyszer volt hol nem volt, volt egy szegény, árva lány és egy gazdag, bunkó srác…

Jó szórakozást kívánok!

Polleen

Nagyon szépen köszönöm a remek bevezetőt (és fordítást)!
Az észrevételeket, javaslatokat szívesen fogadjuk!
Előreláthatólag a részekkel kb. hetente fogunk jelentkezni, tartsatok velünk!

A lenti linket érdemes feljegyezni, a feliratokkal párhuzamosan mindig oda fognak felkerülni az újabb raw epizódok. 😉

Kibou no Hikari

Magyar szöveg, időzítés: Polleen

Lektorálás, raw: Kibou no Hikari

RAW és FELIRAT

4 hozzászólás

  1. Köszi szépen!!!! 🙂


  2. Köszönöm a lehetőséget, hogy megismerhetem ezt a történetet. Az első rész igazán felcsigázott és kitartóan várom a folytatást. Köszönöm


  3. Szívesen. Örülök, hogy másoknak is tetszik.
    És… most már nem kell sokat várni a következő részre sem. 😉


  4. nocsak, egy érdekes dorama 😀
    Hát ha már fordítod, akkor én is nekiesek és elkezdem nézni X’D



Vélemény, hozzászólás?

