h1

Csökkentsd a várólistádat 2011

2010. december 19., vasárnap 00:58

Játék részletei

Korábban igazi könyvmoly voltam, aztán  az egyetem alatt a töménytelen mennyiségű szakirodalom mellett egyszerűen alig maradt időm arra, hogy kedvtelésből is olvassak.

Így a szülinapokra, névnapokra, karácsonyra kapott könyvekből, bár már nagyjából túl vagyok ezen az időhiányos időszakon,  szégyenszemre jó pár azóta is olvasatlanul porosodik a polcomon.

Most főként (de nem kizárólag) ezekből válogattam.

Jövőre tehát ezzel a 12 könyvvel szeretném a várólistámat mindenképpen csökkenteni:

  1. Emily Brontë: Üvöltő szelek
  2. Louisa May Alcott: Jó feleségek
  3. Rosamunde Pilcher: Téli napforduló
  4. Jean Webster: Nyakigláb apó
  5. Frances Hodgson Burnett: A padlásszoba kis hercegnője
  6. Natsuo Kirino: Kín
  7. Guillaume Musso: Ott leszel?
  8. Murakami Haruki: Norvég erdő
  9. Diana Wynne Jones: A vándorló palota
  10. Jean Webster: Kedves Ellenségem!
  11. Michael Ende: Momo
  12. Csoma Mózes: Korea – Egy nemzet, két ország

Összeállítottam egy alternatív listát is – ki tudja, épp mire szottyan kedvem -, ami a következőképpen fest:

  1. Csoma Mózes: Magyarok Koreában
  2. J. R. Ward: Éjsötét szerető
  3. Elizabeth Kim : Tízezer könnycsepp
  4. Méhes György: Emmi
  5. Louisa May Alcott: Fiatalurak
  6. Edith Wharton: Az ártatlanság kora
  7. Eric Knight: Légy hű magadhoz
  8. Sztanó Imréné (szerk.): Pénzügyi ismeretek
  9. Paál Éva: Számvitelszervezés a vállalkozásoknál
  10. Éva Katalin: Számvitel-elemzés I.-II.
  11. Diana Wynne Jones: Az égi palota
  12. Sarita Mandanna: Tigrisdomb

Hát igen, erre már becsúszott pár muszáj könyv is (tényleg csak pár), de kell pár “biztos pont” az életben. 😛

Tehát a feladat: az aktuális olvasmányok mellett a fentiek közül minimum 12 könyvvel végezni 2011 során. Remélem, nem fog ki rajtam! 🙂

Molyos polcom

Résztvevők

Ha jól számoltam a listán 4 olyan kötet szerepel, ami 2010-ben jelent meg magyarul, így kérdéses, hogy részt lehet-e velük venni a játékban. Ebből a „A vándorló palotát” és az „Ott leszel?”-t márciusban illetve áprilisban adták ki (ha jól emlékszem), „Az égi palotát” és a „Tigrisdombot” viszont az év második felében. Ez utóbbi kettőt biztos, ami biztos, az alternatív „polcrészre” raktam. 😉

Kibou no Hikari

Kapcsolódó bejegyzés(ek):


8 hozzászólás

  1. Hajrá!! Az első lista nagyon tetszik,az Üvöltő szelek még nekem is várólistás… az egyetem és főleg a vizsgaidőszak nem a legmegfelelőbb kedvtelésből olvasásnak,sajnos T-T Pedig ilyen könyvek jobban érdekelnének,mint bármely tantárgyam tanulnivalói.
    Egyszóval: Kitartás az egyetemhez és olvass sokat az Új Évben ^^ Ganbare~ x3


  2. Az egyik kedvenc olvasmányom az Üvöltő szelek, nagyon szép! 🙂 A többi olvasmány is érdekesnek tűnik, lehet én is szemezgetek egy-két jövőbeni olvasnivalót közöttük. 🙂


  3. Köszi szépen! 🙂 Az egyetemet hála az égnek már befejeztem, most a mérlegképes tanfolyam köt még egy ideig. Egy nagy kalappal a tanulmányaidhoz!


  4. Az Üvöltő szeleket úgy 14 éves korom óta szeretném elolvasni, de később a filmfeldolgozás olyan nyomasztólag hatott rám, hogy határozatlan időre elnapoltam a dolgot.
    Mostanra már semmire nem emlékszem a filmből, azért merek nekikezdeni. 🙂

    UI: Üdv a WordPressen és sok sikert az új blogodhoz! 😉


  5. ahh szép lista 😀 én majd mindet olvastam már 😀 Wardot minden féleképpen ajánlom és nem csak est 😛 mármint ezta részét… az írónő szerintem és a történetei csúcsak :O
    a padlásszoba kis hercegnője 😀 szerintem téli hideg estéken szirupos kakaót kortyolgatva a jó melegben kötelező darab az üvöltő szelekkel együtt. 🙂 meg a momo D:
    viszont második lista utsó 3 darabja nem hozott lázba XD jó olvasást hozzá 😀
    és hmmm de sok mindent is elárul valakiről egy könyvlista 😀 most már csak arra lennék kiváncsi miket olvastál eddig 😀
    hajrá kezdd el őket minél hamarabb 😀 jó olvasgatást 🙂
    viszont találtam 1 2 olyant mit nekem kell elolvasnom 😀
    ez a magyarok koreában nem is hallottam róla :O


  6. Csak nem arra gondolsz, hogy az ifjúsági regények vannak túlsúlyban? 🙂

    Kicsiként jobban szerettem az ismeretterjesztő köteteket és azután rögtön “felnőtt” regényekkel folytattam. Most viszont ilyen ártatlan történetekhez van inkább kedvem.

    És, hogy mit jelentett nálam a felnőtt könyv? 😀 Mondjuk úgy, hogy sok-sok ponyvát és kevés klasszikust olvastam. 😛
    Itt belekukkanthatsz – persze nem teljes, hogy is lehetne az, de időnként böngészgetem és felveszek párat a listára.


  7. Diana Wynne Jones és Ward könyveiben biztos nem fogsz csalódni. 🙂


  8. Lehet, hogy csak egy-két mondatban, de mindenképpen megírom majd, hogy hogyan tetszett. 🙂



Vélemény, hozzászólás?

