h1

Autumn’s Concerto ~ Következő Megálló, Boldogság 7. rész

2011. január 16., vasárnap 21:03

Sziasztok!

Elkészültünk a 7. résszel.

Az előző részben történtek után most újra indul a szerelmi szál. Szerintem ez a sorozat egyik fő pozitívuma. Így nem unja meg az ember. Bár a szereplők ugyanazok, de mégis teljesen más a történet. Sőt most egy új főszereplő is belép a képbe. Imádnivaló kis krapek. (Gondolom ezzel nem árultam el sokat, hiszen az előzetesben is látható volt.)

Jó szórakozást kívánok mindenkinek!

Polleen

Ui: Mit szóltok a képhez? Kibou no Hikari szerint, így rövid hajjal jóképűbb Van Ness.

Nekem hosszú hajjal is tetszett. 🙂 Szerintetek? A kép nézése közben egyáltalán feltűnt valakinek, hogy rövidebb lett a haja? 🙂

Letöltés

Reklámok

4 hozzászólás

  1. De jó, de jó, de jó.
    Nagyon ügyi vagy hogy ilyen gyorsan haladsz vele.
    Bevallom alig vártam hogy az s cuki kis srác megjelenjen. Köszi az eddigi és a jövőbeli feliratokat 😀 XD


  2. Újra csak köszi!!!! 🙂


  3. Szerintem is jobban néz ki rövid hajjal 😀 😀 😀 😉


  4. Nagyon köszi az új részt már vártam, hogy mi lesz… bár ne kéne holnap első órára menni, mert rögtön meg is nézném, ahogy lent lenne…
    (nekem jobban tetszett hosszú hajjal, így se rossz de nekem úgy jobban bejött… bár így is nagyon cuki….)
    de legalább itt van a várva várt törpe akit már olyan jól kinéztem a mini előzetesből… (bár én lányt adtam volna nekik…. mert Van Nesshez lány illik…. szerintem…)



Vélemény, hozzászólás?

