h1

Autumn’s Concerto ~ Következő Megálló, Boldogság 8. rész

2011. január 23., vasárnap 21:00

Hát nem ennivaló ez a kölök? 🙂

Üdv Mindenkinek!

Menetrendszerűen jelentkezünk a következő, 8. résszel.

Olyan jó lenne, ha láthatnálak titeket a rész nézése közben. 🙂
Emlékszem, hogy anno én sokat kuncogtam**, de voltak olyan jelenetek is, ahol kínomban hangosan mondtam a magamét a szereplőknek. A családom tagjai biztos nem néztek engem őrültnek (?).

Jó szórakozást kívánok mindenkinek!

Polleen

~*~

**Én szabályosan vinnyogtam, főleg egy bizonyos jelenetnél. Ott, amikor Guang Xi keze bepiszkolódott valamivel, de majd meglátjátok. 😉

Kibou no Hikari

Letöltés

Reklámok

6 hozzászólás

  1. 😀 Köszi az újabb részt 🙂 már nagyon kíváncsi vagyok, hol kell vihogni 😀 😉


  2. 😀 Ez nagyon aranyos volt 😀
    Olyan cuki az a kis srác, és Guang Xi mosolya *olvad tőle*
    Köszönöm!


  3. Szívesen. Örülünk, hogy tetszik. 🙂


  4. Sziasztok! Szeretnék köszönetet mondani a rawokért és a feliratokért, két napja találtam rá eme gyöngyszemre és bizton mondhatom ez a leggyönyörűbb dráma, amit eddig láttam. A szereplők tökéletesek és a kisfickó igazi kedvenc lett nagyon aranyos:D Feledhetetlen élményhez segítettetek hozzá és ezért nem lehetek elég hálás:D Köszönöm szépen mind a kettőtöknek. 😀 Ez lett az új és azt his


  5. Ez lett az új és örök kedvenc. Bocsi véletlen entert nyomtam:$


  6. Két nap alatt néztem meg az eddigi 8 részt és nagyon tetszik! El sem tudom képzelni, hogy még milyen sok tortúra elé állítja az író a szereplőket, de végig kísérem és megtartom ezt a sorozatot.
    Köszönök mindent!



Vélemény, hozzászólás?

