h1

Autumn’s Concerto ~ Következő Megálló, Boldogság 17. rész

2011. április 10., vasárnap 21:00

Üdvözletem Mindenkinek!

A mese 17. része következik.

A fordítás közben gyakran azon veszem észre magam, hogy a képernyő előtt gondolatban elemzem a történteket, és egész szépen elbeszélgetek a szereplőkkel. Remélem, emiatt nem tartotok bolondnak. Itt van néhány gondolat, ami ilyenkor jutott az eszembe.

Gondolkodtatok már azon, hogy Guang Xi miért is van oda annyira Mu Cheng-ért?
Ok. Szép nő, de talán mégsem ez lehet az egyedüli oka. Én úgy gondolom, hogy elsőre a lány mesterkéletlensége, őszinte nyíltsága fogta meg. (Nekem
úgy tűnik, hogy számára az igazság mindennél többet jelent. Mellesleg nem is csodálkozom rajta.) Majd az, hogy Ő lehetett számára a fényes páncélú lovag, aki megmenti a lányt, és ez az érzés nagyon tetszett neki.

És Mu Cheng? Mi vonzotta ehhez a rebellis, undok sráchoz? Miért nem látta meg a nagy őt Tuo Ye-ben?
Szerintem meglátta a srác kegyetlen álarca mögött a megsebzett kisfiút, és mint minden nő, ő is rögtön segíteni akart. Feltámadtak az ösztönök. Természetesen abban is biztos vagyok, hogy a fényes páncélú lovag sem maradt észrevétlen. Szegény Tuo Ye viszont túl jó volt. Nála nem érezte azt, hogy neki pont rá, Mu Cheng-re lenne szüksége. Bár ebben nem vagyok teljesen biztos.

Azután az is az eszembe jutott, hogy én tudnék-e az adott helyzetben olyan megadóan, alázatosan, higgadtan viselkedni, mint Mu Cheng. Most azt mondom, hogy nem. Nem mintha nem tetszene Mu Cheng viselkedése, (bár néha a képernyő előtt csikorgatom a fogam, hogy mégis, hogy lehet ilyen…) de az én vérmérsékletemmel, még ha bika is a csillagjegyem, akkor sem tudnék mindent szó nélkül hagyni. Viszont azt látva, hogy ezzel milyen
változásokat indít el másokban, a végén egyet kell értenem a döntéseivel. Rendben. Tudom, hogy ez nem a valóság, csak egy mese, de akkor is, szerintem érdekes ezeken elgondolkodni.

És még valami. Ha lenne egy olyan érzékeny, figyelmes, de mégis férfias férfi, mint Guang Xi, aki ennyire szeretne engem, akkor biztos vagyok benne, hogy érte én is sok mindenre képes lennék. 🙂

Kíváncsi lennék, hogy ti mit gondoltok ezekről a kérdésekről. Örülnék, ha írnátok róla.
Természetesen nem kell velem egyetérteni, sőt. Szeretem, ha más megközelítésből, más ember szemével is láthatok dolgokat.

Jó szórakozást kívánok!
Polleen

Letöltés

4 hozzászólás

  1. Nagyon szépen köszönöm a 17.részt!!! 🙂


  2. Köszönöm szépen az új részt! 🙂

    Hát én nem nagyon gondolkodtam eddig ilyeneken a sorozattal kapcsolatban. Szerintem, nem kell indok, ahhoz, hogy szeress valakit. Felesleges azon gondolkodni, hogy miért pont ő, ha már egyszer szereted, úgy sem tudsz mit csinálni, nem? 🙂
    Tuo Ye néha már kicsit kezdett idegesíteni. Hogyhogy ennyi idő alatt sem vette észre, hogy Mu Cheng nem úgy szereti őt? Ez számomra felfoghatatlan. Ennyire szerette, hogy nem is akarta észre venni? o.O


  3. Köszi az e heti részt is!!! 🙂 🙂 🙂

    Szerintem pont megtalálták egymásban azt a biztonságot, nyugalmat, feltétlen szeretetet, amit eddig másban, máshol nem.
    Igaz, hogy Mu Cheng túlontúl alázatos, de szerintem egyrészről azért viselkedik így, mert tudja, hogy így többet tud elérni másoknál. Másrészről pedig amilyen körülmények között ő felnőtt, meg lehet érteni, hogy fél, retteg, s inkább enged más akaratának, minthogy még jobban bántsák.


  4. Szia Tenshi-chan! 🙂

    Érdekes, amit írtál. Neked is igazad lehet. Amit kifejtettél Mu Cheng-gel kapcsolatban, az talán a következő részben fog jobban kikristályosodni. Az a rész különben az egyik kedvencem a sok közül. 🙂



Vélemény, hozzászólás?

