h1

Autumn’s Concerto ~ Következő Megálló, Boldogság 19. rész

2011. április 24., vasárnap 21:00

Üdvözöllek kedves AC Rajongó!

Szerintem ez a megszólítás most már mindenkire vonatkozik, aki eljutott velünk eddig, a 19. részig. 🙂

Lassan a finisbe érkezünk, de a sorozat még nem engedi meg, hogy a könnycsatornáink pihenjenek. Szóval ajánlom megint bekészíteni a zsepiket.

Kibounak a lektorálásakor volt egy aranyos megjegyzése az egyik sorhoz:

“Rendben” – ebben a pillanatban szerettem bele Guang Xi-ba… 🙂

Nagyot nevettem, mert én ezen a fázison már rég túl vagyok, és igazán örültem, hogy az én „kőszívű” ( nem is 🙂 )* lektorom sem tudott végül ennek a karakternek ellenállni. 😀

Nagyon remélem, hogy a rész nézése közben többen is úgy fogtok majd érezni, mint Kibou.

Jó szórakozást kívánok Mindenkinek!
Polleen

Ui: Úgy tervezzük, hogy az utolsó két részt jövő héten szombaton, egyszerre fogjuk feltenni.
Szóval készülhettek a nagy fináléra. 🙂

*Kuc, kuc… 🙂 Na azért! 😛 (Kibou no Hikari)

Letöltés

Reklámok

5 hozzászólás

  1. Köszönöm szépen az e heti AC adagot 🙂 már nagyon vártam 😉 😀

    Juj de jó, hogy a jövő héten dupla rész lesz 😀 😀 😀 – csak az a baj, hogy nem lesz több… 😥
    Mit fogok nézni ezek után?! 😥 😦 😦 😦


  2. Nagyon vártam, köszönöm szépen!! =)
    Kár, hogy vége van, noha csak nem rég kapcsolódtam be. Ti szerettettétek meg velem az ázsiai sorozatot (vagyis hát ez volt az első és nagyon megszerettem). Remélem, lesz még mit szeretnem =)


  3. Nagyon köszönöm az újabb részt .Mostanság nagyon vártam a vasárnapokat az AC miatt,külön köszönet,hogy az utolsó 2 részt együtt rakjátok majd fel XD.Nagyon kíváncsi vagyok a befejezésre:)))


  4. Köszönöm szépen az új részt:D
    Nagyon hálás vagyok, hogy megismertettétek velem ezt a doramát ez lett a kedvencem. Olyan kár, hogy hamarosan vége lesz:S:D

    U.i: Kellemes Húsvéti Ünnepeket!:D


  5. Köszi a 19.részt!!

    Már alig várom a kövi 2 részt ezer hála,hogy egyszerre teszitek fel majd.



Vélemény, hozzászólás?

