h1

A Tánc Világnapjára

2011. április 29., péntek 00:01

Az UNESCO Nemzetközi Színházi Intézetének részeként működő Nemzetközi Tánctanács 1982-ben hozta létre a Tánc Világnapját, melyet 1983 óta Jean-Georges Noverre francia táncos és balettművész tiszteletére minden évben április 29-én ünnepelnek.

Ennek örömére doramákból/ ázsiai filmek táncos jeleneteiből állítottam össze egy kis csokrot.
Van köztük kihívó, romantikus, mulatságos vagy éppen egyenesen agyzsibbasztó előadás is.

Jó szórakozást hozzá!

Sorrendet nem írok, nem is tudnék dönteni. 🙂

1. versenyző:
Tangó Kim Sun Ah és Cha Seung Won előadásában a City Hall c. 2009-es  doramából.


Credit: @youtube

2. versenyző:
Waterboys (2001) DDR jelenet – többek közt Tamaki Hiroshi-val (jobb alsó sarok). Ha rossz kedvem van, ez a filmrészlet mindig felvidít. 🙂

3. versenyző: Shall we dansu? (1996)Takenaka Naoko. Kihagyhatatlan. Ugyanez az amerikai remake-ről nem mondható el. Igaz, én is csak utólag jöttem rá.

4. versenyző: Sexy Teacher / Who Slept with Her (2006) – musical betét.
Maga a film nem nagy eresztés, de ez a jelenet nagyon tetszett belőle.

5. versenyző: City Hall – Sorry Sorry (Super Junior) SPOILER! – saját felelősségre!

A lista természetesen nem teljes. Kíváncsi lennék, ti mit adnátok hozzá. Nektek van kedvenc táncos jelenetetek?
Most csak dorama vagy ázsiai film ér (esetleg még animéből is lehet)! 😉

Kibou no Hikari

Reklámok

8 hozzászólás

  1. Jaj nagyon jó ez a poszt! 😀 Hirtelen nem is jut eszembe táncos jelenet doramákból, de most már figyelni fogok!


  2. Nekem most hirtelen a Goong (Princess Hours) egyik táncjelenete jutott az eszembe. (Sajnos ennél jobb minőségűt nem találtam.)

    De ez sem rossz:

    És persze a You are beautyful-ból egy táncjelenet:

    Ugyan onnan az emlékezetes Sorry sorry paródia:


  3. Hát nekem a Dream High jut eszembe ha tánc…
    JinGok (alias Taec)

    jason (alias Woo)

    HyeMi&SamDong

    Battle az utcán + más

    Madárkás táncika

    tömeg tánc

    kígyó bűvölés

    ugyan konkrétan nem táncolnak, de tök cukik…

    csak azt nem vágtam, hogy miért volt mindig hideg a suliban… oké, hogy tánc közben kimelegedsz.. de előtte és utána??

    egy a You’re Beautiful paródia táncai nagyon cukik voltak…

    a kis cuncusok.. 🙂

    más így hirtelen nem jut eszembe…


  4. áhh, pancser vagyok.. bocs 🙂


  5. Köszönöm mindenkinek! 🙂

    @Sizame 🙂

    @Polleen & @Salmina
    Hogy én mi mindent nem láttam még! :-O
    Az SNSD paródián nagyot kacagtam.
    Salmina! Ha sok link szerepel egy hozzászólásban, akkor automatikusan spam mappába teszi. Megpróbáltam én is átírni a linkeket beágyazásra, de valamiért nem engedi. 😦


  6. hát… így jártunk.. egyszer úgy is túl tudunk járni az eszén, én tudom…
    és mi mindent nem fogunk még…. (annyi jó sorozat van a világon, hogy egy élet kevés rá, úgy is, ha csak ezt csinálná az ember, nem?)

    egyébként a Goong S-jében a lány kardtánca is cuki, meg amikor a hagyományos harcművészetet tanulja seven.. (bár ez nem táncnak számít…) 🙂


  7. Én ezen nevetek mindig: http://www.youtube.com/watch?v=O2qSOYf572I 😀


  8. Köszi! Valóban aranyos. 🙂
    Még a végén csak végignézem ezt a sorozatot is. Annak idején nem volt hozzá hangulatom és az első rész után félretettem pihenni.



Vélemény, hozzászólás?

