h1

[Terítéken] K-drama premierek márciusban

2012. március 1., csütörtök 16:00

Can Love Become Money

Hangul: 사랑도 돈이 되나요
Alternatív cím: To The Emperor
Csatorna:
MBN
Műsorsáv: Szombat & vasárnap 21:00
Start: 
2012. március 3.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: romantikus

Történet egy férfiról (Yeon Jung Hoon – Vampire Prosecutor), akinek a pénz a legfontosabb az életben. Pénzéhsége miatt belekeveredik egy furcsa összeesküvésbe, majd kénytelen rádöbbenni, hogy valami a pénznél mégis fontosabb.

További szereplők: Uhm Ji Won (The Woman Who Still Wants To Marry), Wang Bit Na (The Woman Who Still Wants To Marry), Jo Yeon Woo.

Teaser:

A második ízelítő már korántsem tűnik olyan komornak:

Foolish Mom

Hangul: 바보 엄마
Alternatív cím: Dummy Mommy
Csatorna:
SBS
Műsorsáv: Szombat & Vasárnap 22:00
Start: 
2012. március 10.
Epizódok száma: 
Műfaj: családi, romantikus

A sorozat Choi Yoo-Kyung azonos című, 2005-ben megjelent regényéből készül.

Történet egy anyáról, aki egy baleset következtében jócskán veszít értelmi képességeiből.

21st Century Family

Hangul: 21세기 가족
Csatorna:
tvN
Műsorsáv: Vasárnap 22:50
Start: 
2012. március 11.
Epizódok száma: 
Műfaj: családi, komédia

Igaz családi történetek a XXI. századi Koreából. Szitkom Lee Duk Hwa (Myung Wol the Spy) főszereplésével.

Teaser:

Rooftop Prince

Hangul: 옥탑방 왕세자
Csatorna:
SBS
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 21:55
Start: 
2012. március 14. -> március 21.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: romantikus, kosztümös, időutazós

Miután a felesége meghal, Lee Gak koronaherceg (Micky Yoochun – Sungkyunkwan Scandal) a kíséretével együtt 300 évvel később, a mai Koreában találja magát.

A mai Szöulban összeismerkedik egy lánnyal (Han Ji Min – Padam, Padam…), aki kísértetiesen hasonlít az elhunyt szerelmére.

Ízelítő a kosztümös részből:

300 évvel később:

King 2 Hearts

Hangul: 더킹 투하츠
Alternatív cím: The King
Csatorna:
MBC
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 21:55
Start:
 2012. március 14. -> március 21.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: romantikus dráma

Egy alternatív jelenben járunk, ahol Dél-Korea alkotmányos monarchia.

Lee Jae Ha herceg (Lee Seung Ki – My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox) külső nyomás hatására kénytelen feleségül venni Kim Hang Ah-t (Ha Ji Won – Secret Garden), az észak-koreai Különleges Erők kiképzőtisztjét.

Lee Jae Ha herceget csöppet sem érdekli a politika, egészen addig, míg bátyját egy merényletben meg nem ölik.

Bosszút esküszik, hogy megtalálja a bűnösöket és elégtételt vesz. Politika, hatalom, ármány… eközben a két fiatal lassacskán egymásba szeret.

A történet a Beethoven Virus szövegkönyvíróitól (Hong Jin AhHong Ja Ram***) és rendezőjétől (Lee Jae Kyu) érkezik.

*** ! Ezúttal egy másik Hong testvérpárról van szó, nem a The Greatest LoveMy Girlfriend is a Nine-Tailed FoxYou’re Beautiful…stb.  híres készítőiről.

Trailer:

The Equator Man

Hangul: 적도의 남자
Alternatív cím: Man From the Equator
Csatorna:
KBS2
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 21:55 
Start: 
2012. március 14.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: melodráma

Miután édesapját megölték, Sun Woo (Uhm Tae Woong – QSD) árvaházba kerül.

Gyerekkori legjobb barátja, Jang Il (Lee Joon Hyuk – City Hunter) azért küzd, hogy ügyész lehessen. A sikerért folytatott küzdelem során azonban elárulja barátját, Sun Woo-t. Sun Woo felnőve kemény üzletemberré válik.

És itt jön a bosszú?

Kis érdekesség: a fiatal Sun Woo-t Lee Hyun Woo fogja alakítani. Ő játszotta Kim Yushin gyerekkori énjét is a Queen Seon Deok-ban. Nagyot nőtt azóta.

Kár, hogy a sorozat melo. A mosolygós UTW-t jobban szeretem.

Teaser 1:

Teaser 2:

Immortal Classic

Hangul: 불후의 명작
Csatorna: 
Channel A
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 20:50
Start: 
2012. március 14.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: konyhaművészet

Dorama a legjobb főszakácsi címért folytatott küzdelemről.

Főszerepben Park Sun Young és Han Jae Suk.

Hero

Hangul: 히어로
Csatorna:
OCN
Műsorsáv: Vasárnap 23:00
Start: 
2012. március 18.
Epizódok száma: 10 epizód
Műfaj: fantasy

Az első 3D-ben sugárzott koreai sorozat.

A közeljövőben járunk, Dél-Korea financiális válsággal küzd. Mooyoung városában (nem létezik a valóságban) virágzik a korrupció. Kim Heug-cheol (Yang Dong-Keun) egy véletlen folytán szupererőre tesz szert, mely segítségével harcba száll a bűnözés és korrupció ellen.

Ide is elkelne egy Kim Heug-cheol.

Teaser:

Fashion King

Hangul: 패션왕
Csatorna:
SBS
Műsorsáv: Hétfő & kedd 21:55
Start: 
2012. március 19.
Epizódok száma: 16 epizód
Műfaj: romantikus

Fiatal divattervezők. Kang Young Gulnak (Yoo Ah In – Sungkyunkwan Scandal) nem voltak nagyratörő tervei, míg Lee Ga Younggal (Shin Se Kyung –Tree With Deep Roots) nem találkozott. A két fiatal együtt vág bele, hogy megvalósíthassák álmaikat.

A poszteren még: Lee Je Hoon és Kwon Yu Ri.

Érdekesség, hogy a sorozat egyes jeleneteit New York-ban forgatták.

Teaser:

Love Rain

Hangul: 사랑은 비를 타고 / 사랑비
Alternatív cím: Love in the Rain, Love Rides in the Rain
Csatorna:
KBS2
Műsorsáv: Hétfő & kedd 21:55
Start: 
2012. március 26.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: romantikus, melodráma

A sorozat valahogy a Classic című mozit juttatja az eszembe. Miért is?

A dorama két szerelem történetét mutatja be nekünk, párhuzamosan tálalva. Az egyik 1970-ben kezdődik, a másik napjainkban szövődik.

1970-et írunk. Seo In Ha (Jang Geun Suk – You’re Beautiful, You’re My Pet) képzőművészetet tanul a főiskolán, és beleszeret a félénk, elegáns szépségbe, Kim Yoon Hee-be (Im Yoon Ah – SNSD), ám szerelmük nem teljesedhet be.

Napjainkban. So In Ha fia, Seo Joon (szintén Jang Geun Suk) találkozik és rögtön beleszeret Kim Hanaba (szintén Im Yoon Ah), a vidám, életrevaló lányba, aki történetesen Kim Yoon Hee kislánya.

Vajon az ő szerelmük valóra válhat, vagy ugyanolyan sorsban kell osztozniuk, mint a szüleiknek? Áááh, mindjárt elalélok! 😛 Sorry.

A sorozat az “Autumn in My Heart” és a “Winter Sonata” c. doramák rendezőjétől és szövegkönyvírójától érkezik, akik 10 év után most először “állnak újból össze”.

Ízelítőke (mindössze 14 mp):

~*~

Ez lenne tehát a márciusi kínálat. Ismét szép, hosszú a lista.

Én talán a Rooftop Prince-re vagyok a leginkább kíváncsi. Az alapszituációból egészen sok mindent ki lehetne hozni. Jó lenne, ha az elkerülhetetlen drámai részek után, már csak a komédiára fektetnék a hangsúlyt. A jövendő csoszun uralkodó találkozása a vízöblítéses wc-vel…. 🙂 A poszter miatt reménykedek.

A bejegyzéshez felhasznált adatok forrása (2012. március 1-jei állapot alapján):
AsianMediaWikiDramaWikiHancinemaDaum.netKoreandrama.org.

Reklámok

23 hozzászólás

  1. Köszi az ajánlót! Legalább tudom, hogy mikor fogják adni majd a King 2 Hearts dorit. Erről már korábban is olvastam, a trailer pedig tovább csigázta a kiváncsiságom. Remélem tényleg jó lesz. 🙂


  2. Engem is a King 2 Hearts érdekelne a legjobban. Remélem majd valaki elkezdi fordítani. A Can Love Become Money is jó lehet. Köszönöm az e havi ajánlót.


  3. Szívesen. 🙂
    Nekem még emésztenem kell a Lee Seung Ki/ Ha Ji Won párosítást, de a trailer alapján valóban jónak tűnik. Látszik, hogy többet költöttek a sorozatra a szokásosnál.


  4. Ismét az a helyzet állt elő, hogy a koreai kínálatban több érdekes címet találok, mint a japánban 😀

    King 2 Hearts (érdekes ez az alternatív Korea-téma, remélem, többet és SOKKAL jobbat hoznak ki belőle, mint a Hanbando :P) és Rooftop Prince, felirattól függően az Equator Man-Hero párosba is szívesen belenéznék.

    És persze köszönjük az ajánlót! *thumbs up* 😉


  5. 🙂
    A King 2 Hearts és a Rooftop Prince doramákra láttam ígéretet a Withs2-től (nem a honlapjukon, hanem máshol – asszem’ a fansubwikin). Talán lesz speedsub is.

    Az Equator Man-ből kijött az ízelítő, linkeltem. 🙂


  6. Az a baj, hogy nem beszélek angolul, így csak a magyar fordítókban bízhatok.


  7. Köszi az ismertetőket. Én már nem is merem leírni, mit szeretnék látni, mert úgysem kerül rá sor, kivéve ha valaki el nem kezdi fordítani. És köszi a withs2-s utalást is. 🙂


  8. Én a Rooftop Prence-t és a The King 2 Herart-t várom csak az a baj, hogy ugyan abban az időben vetítik mind a kettőt ezér majd kapcsolgathatok ide-oda.


  9. Tokki: Te élőben nézed? Majd leírod, hogy mi a véleményed a The King 2 Hearth-ról? Engem nagyon érdekelne, de hiába nézném úgysem érteném meg.


  10. timbo🙂
    Megértem. Az én “egyszer majd”-listám is egyre csak nő.

    Tokki
    Wow, online nézed? Én olyankor még nem vagyok otthon, amikor adják (magyar idő szerint 14-15 h). Viszont mire hazajutok, már torrenten is fent van. Mondjuk ritkán nézek sorozatot felirat nélkül, az angolt meg szoktam várni. Anélkül nem sokat értek belőle. Legutoljára a Scent of a Womannal tettem csak kivételt. Azt egyből látnom kellett. 🙂

    szokola
    Szerintem, ne aggódj. Mindkét színésznek elég nagy a rajongótábora. Ha jó lesz a sorozat, itthon is biztos lesz aki bevállalja


  11. […] K-drama premierek márciusban – Felhők felett. Link: https://felhokfelett.wordpress.com/2012/03/01/teriteken-k-drama-premierek-marciusban/ […]


  12. Nagyon erős a mostani felhozatal, szinte kivétel nélkül mindegyikre kíváncsi vagyok, de talán nálam is a Rooftop Prince éllistás. A Sungkyunkwan Scandal “NagyŐ”-je – ahogy frappánsan fordították,- számomra nagyon karizmatikusnak tűnik a történelmi filmekben, és ez az érdekes időutazásos szori… nos, kiváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle. Remélem én is, hogy lesznek benne jó kis poénok. Szinte aok helyzet adná magát a mai világban. 😀
    Köszönöm szépen az infókat!


  13. Valaki megnézte a King 2 Heart első részét? Milyen volt?


  14. Még nem indult el. 21-én fog, felül jeleztem pirossal. 🙂 Az MBC sztrájk miatt csúszik a kezdés.


  15. Tényleg! Nem is figyeltem. Akkor várnom kell még egy hetet mielőtt kíváncsiskodom.


  16. Bemutatták tegnap a King 2 Hearth első részét? Valaki nézte? Milyen volt? A Dream CoffeeHouse beígérte a fordítást, de én kíváncsi vagyok az első véleményekre.


  17. Igen, lement az első. Még nem láttam, megvárom az angol feliratot, de nagyon dicsérik. Szöulban 19,3 %-os nézettséget ért el, ami kiemelkedő. 😉

    A másik sorozattal kapcsolatban (Rooftop Prince) jó hír, hogy a Dramafever vetíti, így lesz speedsub. Már láttam is az egyik oldalon, ha hazaérek megnézem. Mondjuk így a WithS2-ről valószínűleg le is mondhatunk (asszem’ a fansub és a DF között van valamilyen megállapodás, hogy amit DF-en adnak, azt a WithS2 max. a VIP tagjai számára teszi elérhetővé).


  18. Épp most néztem meg a Rooftop Prince 2. részét, mondanom se kell, hogy szó szerint szétröhögtem a fejem. Nagyon sok poénnal indul, remélem ezt a jó hangulatot megtartják a végéig. Valaki valahol korábban szót ejtett arról, hogy kihasználják-e pl. a WC-s poént, hát kihasználták. Nagyon tetszett, aranyosak a szereplők, fantasztikusak az arcmimikák, eddig nagyon bejövős nekem.


  19. A mindenit! Már a másodikat? *irigy, irigy* 😀
    Sajna későn értem haza, így még nem láttam az elsőt se, de örülök, hogy tetszik. Alig várom, hogy én is beleleshessek. 🙂
    Ó, igen. A WC-s poént én említettem. 😉


  20. Sziasztok! Végül is nem néztem online a sorozatokat mert akadozott az adás. Viszont ez láttátok?
    http://azsiaekkovei.hu/kdorama/the-rooftop-prince


  21. Itt is fent van: http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_107408.htm


  22. A Darksmurfsubon is fordítják. Ott is kész az első rész.


  23. Az Equator Man-be pedig dabdi és timbo közösen vágott bele:
    http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_107499.htm 😉

    Egyébként hétvégén sikerült megnéznem a Rooftop-ból és a King2Hearts-ból is az első kettőt.
    Hogy is mondjam… Mindkettő érdekes, csavarokkal és meglepetésekkel teli sorozatnak tűnik, de még egyik se ragadott magával. A Rooftop Prince humorát még szokni kell, a King2H pedig helyenként igencsak szürreálisra sikeredett. Az M Klubos főgonosz (töltőtollas csávó) jeleneteitől konkrétan falnak mentem.
    Viszont az egyedi hangulat mindkét doramánál tetszik, így várom a folytatást.
    Annak, aki angolul nézi:
    http://asiasub.blogspot.com/ -> ahogy tapasztalom, erre az oldalra kerül ki legelőbb az angol sub. A csetet is érdemes figyelni, hamarabb felteszik oda a linket, mint poszt formájában. 😉



Vélemény, hozzászólás?

