h1

[Terítéken] Novemberi ajánló (k-dramak)

2012. november 5., hétfő 20:14

Tight Family

Hangul: 단단한 가족
Csatorna: E channel
Műsorsáv: Szombat 23:00
Start: 2012. november 3.
Epizódok száma:
Műfaj: családi, vígjáték, szitkom

Szituációs komédia arról, hogy a harmincas családfő hogyan rázza gatyába a problémás családját.

Teaser:

The King of Dramas

Hangul: 드라마의 제왕
Alternatív cím: The Lord of the Drama; Drama King
Csatorna: 
SBS
Műsorsáv: Hétfő & Kedd 21:55
Start: 
2012. november 5.
Epizódok száma: 16 epizód
Műfaj:
 romantikus vígjáték némi drámával

A leginkább várt sorozat a hónapban…

Sorozat a sorozatokról vígjáték formájában.

Anthony Kim (Kim Myung Min – Bad Family), egy doramákat gyártó produkciós iroda zseniális vezérigazgatója, akit az anyagi javakon kívül semmi más nem érdekel.

Lee Go Eun (Jung Ryu Won – History of the Salaryman) egy tehetséges kezdő forgatókönyvíró.

Kang Hyun Min (Choi Si Won) egy egoista, arrogáns top sztár.

Kim Myung Min és Jung Ryu Won egy sorozatban! Micsoda párosítás! 🙂

Már egyikőjük szereplése is elég lenne ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésemet a sorozat iránt, de így együtt…

Ráadásként pedig megkapjuk Choi Si Won-t is (eyecandy 😉 ).

Trailer (a doramák ura/királya bemutatkozik :D):

Trailer2 (szintén angol felirattal – ha a sorozat csak feleennyire jó lesz, mint a trailer… 😉 ):

Cheer Up, Mr. Kim!

Hangul: 힘내요, 미스터 김!
Csatorna: 
KBS1
Műsorsáv: Hétfőtől péntekig 20:25
Start: 
2012. november 5.
Epizódok száma: 100+
Műfaj: családi, romantikus, vígjáték

Családi sorozat egy fiatalemberről (Kim Dong Wan – The Peak), aki befogad négy hátrányos helyzetű gyereket és maga neveli őket.

A tettét az motiválja, hogy maga is nehéz körülmények közepette nevelkedett, és nem szeretné, hogy mások is átéljék azt, amit ő.

A költségek fedezésére mindenféle munkát elvállal válogatás nélkül.

Szép, szép. Nekem egy kicsit túl szép.

A sorozatban többek közt Wang Ji Hye (Protect the Boss) is szerepet kapott.

Trailer (“Enyhén” szirup):

Trailer2 (A vígjáték dominál, így már kisebb a cukormérgezés esélye. Meglehet, hogy egész jó lesz.):

Missing You

Hangul: 보고싶다
Alternatív cím: I Miss You
Csatorna: 
MBC
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 21:55
Start: 
2012. november 7.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: romantikus, melodráma

Park Yoochun (Rooftop Prince), Yoon Eun Hye (The 1st Shop of Coffee Prince) és Yoo Seung Ho (Arang and the Magistrate) egy sorozatban.

Klasszikus melodráma. Tiniszerelem, áthidalhatatlan akadályok, szörnyű tragédia, elválás, X év múlva váratlan találkozás…

A szereplők tinikori énjét Kim So Hyun (Ma BoyThe Moon That Embraces the Sun) és Yeo Jin Goo (The Moon That Embraces the Sun) alakítja.

Már a The Moon That Embraces the Sun c. sorozatban se volt valami boldog sorsuk, itt is szenvednek majd eleget.

Felnőve Han Jung Woo-ból (Park Yoochun) gyilkossági nyomozó válik, míg Lee So Yeon (Yoon Eun Hye) divattervező lesz, Yoo Seung Ho pedig mint bosszúszomjas féltestvér (Yoochuné) áll majd közéjük.

Trailer:

Trailer2 (Csak erős egyéneknek. Nekem már ennyi dráma is betett. Bűnöző, erőszakos apa, bántalmazás minden mennyiségben…):

Trailer3 (Ez már túlmegy mindenen. Vajon kire fog fegyvert Park Yocchun karaktere?):

Oh Ja Ryong is Coming

Hangul: 오자룡이 간다
Csatorna:
MBC
Műsorsáv: Hétfőtől péntekig 20:15
Start:
2012. november 12.
Epizódok száma: 100+
Műfaj: családi, romantikus

Lee Jang Woo újra főszerepben! Huhu! 😀 Kár, hogy napi sorozat. A száznál több részből álló sorozatokat nem nekem találták ki.

A dorama egy munkanélküli fickóról szól (Lee Jang Woo – I Do, I Do), aki nem épp tisztességes szándékkal nősült.

Titokban a neje családjának pénzére hajtott, ám időközben megjavult, valóban beleszeretett a feleségébe, és amikor sógora (Jin Tae Hyun – Pure Pumpkin Flower) a család vagyonára tör, közbelép és megmenti rokonait az elszegényedéstől.

Lee Jang Woo, azaz Oh Ja Ryong nejét Oh Yeon Seo (Baby-faced Beauty) alakítja.

Jeon Woo Chi

Hangul: 전우치
Csatorna:
KBS2
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 21:55
Start:
2012. november 21.
Epizódok száma: 
Műfaj: kosztümös, akció, fantasy

Cha Tae-Hyun újra sorozatszerepben! Ha a (beugró) karakterszerepeket nem számítjuk, akkor 2008-as General Hospital 2 óta ez lesz az első doramaszerepe. És egyben az első kosztümös alakítása is, már ami a televízió sorozatokat illeti.

A dorama egy koreai népmesét dolgoz fel. Jeon Woo Chi-ról, az öntörvényű bajkeverőről szól, aki azáltal, hogy lenyelte egy gumiho varázsgyöngyét, maga is mágikus erőhöz jutott.

Erejét a szegény bajbajutottak megmentésére használva hőssé avanzsál.

Uee is szerepet kapott a sorozatban. Jeon Woo Chi szerelmétHong Moo Yeon hercegnőt alakítja (igen furcsa páros :D), aki mellesleg Jeon Woo Chi apafigurájának, a legendás Hong Gil-dong-nak az unokája.

A lány a gonosz mágia hatása alá kerül, és szerettei életére tör. Plusz egy személy, aki megmentésre vár… 🙂

Adalék: 2009-ben már készült egy film Kang Dong Won főszereplésével (Woochi) az eredeti népmese/legenda alapján, mégse remake-ről van szó. A dorama az “időutazós szál” kihagyásával, teljesen más szemszögből dolgozza fel az eredeti történetet. Erre csak azt tudom mondani: “Hála az égnek”, az időutazós sorozatoktól már herótom van.

Trailer:

~*~

Pontos időpont nélkül:

~*~

Ki hogy van mostanság? Milyen sorozatot néztek, és mit fogtok ezután?

Én lassan belefulladok a doramákba. Annyi sorozatot kezdtem el, és még annyit akarok, hogy azt se tudom, hova kapjak. Megelégeltem a dolgot, ez nem állapot, így átmenetileg doramastopot rendeltem el (egyébként se bírom helyjel meg idővel). Azaz amíg be nem fejezem az eddigieket, addig nem fogok újabb darabba. Azért az elkövetkező 10 évben mindenképpen szeretnék időt szánni a Jeon Woo Chi és a The King of Dramas sorozatokra is. 😀



17 hozzászólás

  1. De jó, tényleg megcsináltad! 🙂
    Én maradok még mindig a Nice Guy-nál, de egyébként innen a Jeon Woo Chi keltette fel az érdeklődésemet és a Miss You-ba is mindenképp belenézek majd ebbe a hónapban, bár Yoon Eun Hye kifejezetten taszítana, de azért Mickynek és Seung Ho-nak nehéz ellenállni… 🙂 És az mindenképp pozitívum, hogy a TMTATS gyerekpárosát veszik át, nagyon jól játszanak a gyerekszínészek! 🙂


  2. Nem rossz a felhozatal, de azért nem kiáltottam fel egyikre sem, hogy “ezt meg kell néznem”.
    Ami a The King of Dramas-t illeti, nem kiabálnám el magam, bármennyire is “ismert” színészek játszák a fontosabb szerepeket, és a második trailer ugyan eléggé figyelemfelkeltő…. azért majd meglátjuk….
    A Missing You-ra “ráharapnék”, ha nem lenne elegem már a melodramakból. Talán az összes közül még a Jeon Woo Chi-ra szavaznék, de utálom Uee-t, annyira, hogy még fél szemmel sem bírok ránézni. Ne kérdezze senki, hogy miért, mert én magam sem tudom.
    Szerencsére nem fenyeget a dorama hiány veszélye, mert nekem is van rengeteg kész fordítás a gépemen, csak győzzem megnézni. 🙂


  3. @Nevala

    Yoon Eun Hye nekem is egy nagy NEM, és igzán nem is tudom megmondani, hogy miért. Egyedül a Coffee Prince-ben tetszett, más (=nőiesebb) szerepben nem.
    A melo mondjuk nekem egyébként is tabu.
    Próbálkoztam a műfajjal, de nem bírom.
    Nekem annyi dráma és szenvedés is elég, amit a koreaiak (még) a romcomokba (is) belecsempésznek.

    @Bria

    Lehet, hogy igazad van, és tényleg túl sok reményt fűzök a The King of Dramas-hoz, de bízom a két színész választásában. Eddig még egyikőjük se igazán nyúlt mellé, mindig jó/sikeres sorozathoz csatlakoztak.
    Egyébként már kint is van az első felirat, ha érdekel.

    Jeon Woo CHi és UEE…
    Melyik sorozatban láttad eddig?
    A You are Beautiful-ban nagyon tenyérbemászó volt (sokan megutálták érte), de állítólag az Oyakgyo-ban épp ellenkezőleg.
    Nekem Cha Tae Hyun a szívem csücske (nagyon szeretem, ahogy alakít)… az se érdekelne, ha magával az ördöggel játszana együtt, akkor is érdekelne. 😀


  4. Sziasztok! Én az I miss you -val szemezek, de csakis Yoo Seung Ho miatt. 😀 Imádom ennek a srácnak a játékát, ő még sokra fogja vinni (legalábbis remélem). Bár hozzá kell tennem a csajszit én se csípen annyira mostanában, olyan egysikúan játszik 😦


  5. Yoo Seung Ho-t aztán nem kell félteni. 🙂 Hosszabb ideje van a pályán, mint jó néhány “nagyöreg”. Alig 19 éves, de már 13 éve nyomja. 6 évesen kezdte reklámfilmekben. Érdemes megnézni az első filmszerepében is, a The Way Home-ban. Édes, ahogy a duzzogó kiskölyköt alakítja (maga a film is nagyon jó, megható). 😉


  6. Kedves Kibou!

    Már hogyne érdekelne, még ha óvatos is vagyok a sorival kapcsolatban, azért nem hagynám ki, hogy legalább bele ne nézzek. 🙂
    Ami Uee-t illeti, bár a You’re Beautiful-ban tényleg utálatos a karaktere, de nem ezért a szerepért nem kedvelem. Az egész megjelenése, ahogy játszik, és az arca… valamiért taszít engem. Több szerepben is láttam, kezdve a Queen Seon Deok-al, az Ojakgyo Brothers-el, és még a Birdie Buddy-ba is belenéztem, de nem tudtam végignézni, bár próbálkozom, mert különben érdekelne.
    Majd meglátjuk… ha a Jeon Woo Chi-ról pozitív visszajelzéseket olvasok, és lesz esetleg felirat, akkor talán…


  7. A The King of Dramas magyar felirata elérhető lesz nálunk kb már a jövő héten ^^


  8. Asami!

    Hmm. Remélem, tudod, hogy kinek az oldalára kommenteltél.

    Számos privát üzenetet váltottunk már a ferdítéseitek kapcsán. Sok tanácsot, javaslatot kaptál – nem csak tőlem -, amiből semmit se sikerült megfogadni.

    Mivel most “hazai pályán vagyok”, nem érzem úgy, hogy túlontúl udvariaskodnom kellene.

    Nyíltan megmondom, hogy a ti felirataitokat SENKINEK nem ajánlom!

    Aki egy kicsit is érteni és élvezni szeretné a sorozatot, az jobban teszi, ha vár egy elfogadhatóbb magyarításra (vagy nézi angolul).

    Ritkán szoktam nyíltan kritizálni. Ha nem tetszik valami, többnyire megtartom magamnak, mert megtehetem, hogy angol felirattal nézzem a sorozatot és nem venném a szívemre, ha miattam valaki magyar fordítás nélkül maradna.

    A ti esetetek más.

    Sajnálom. Gondolom, nem ezt vártad, amikor ide írtál.

    Egyébként Choi Si Won miatt ragaszkodtok hozzá, ugye?

    Az én szavam nem számít annyit, biztos így is lesz nézőtök.

    Mindenesetre én maradok az angolnál. A Vikin kívül a Dramafever is adja, van választék.

    Azért hajrá, a gyakorlat teszi a mestert… vagy mifene. 😉


  9. Hoppá!
    Ezek után merjem reklámozni a feliratomat… 🙂
    Egyébként tudom miről beszélsz. Én is csak pislogtam amikor belefutottam a feliratukba. Totál kész.


  10. Viki

    Reklámozd nyugodtan! Ez egyedi eset volt.

    Utólag belátom azt is, hogy elragadtattam magam. Hagynom kellett volna a csudába.

    Gyerekesen viselkedtem.

    Elnézést kérek!


  11. Sziasztok.
    Ha belekezdenék a King of dramas fordításába ugye nem “venném el” senkitől a lehetőséget?
    Van,aki esetleg részt venne a fordításában?

    (Bocs,hogy itt hoztam szóba,nem tudom,
    remélem nem sértek vele senkit)


  12. @timi732
    Jó, hogy megláttam a hozzászólásodat. Én terveztem, hogy esetleg majd belevágok, ha a jelenlegi projektemet befejeztem, de nem ragaszkodok annyira hozzá. Épp gondoltam, hogy megkérdezem a doramamajom oldalán, hogy elkezdte-e valaki. Az első 50-60 sor nem tűnt éppen egyszerűnek. Ha mégsem csinálnád, úgy 1-2 hónap múlva, légyszi szólj.


  13. beez:
    Hát tényleg nem egyszerű.
    Esetleg a jelenlegi projekted mellett,nem tudnál egy kicsit segíteni?….:)
    Egyedül,bár már az első rész fele kész,azért elég hosszadalmas.


  14. Timi
    Te hol fordítasz? Van honlapod? Én a Darksmurf-on. Tudom mit jelent a hosszadalmas. Még van 3 részem a Gaksitalból :D. Ez 28 részes. Ésetleg keress meg a Facebook oldalunkon http://www.facebook.com/DarkSmurfSubHungarianTeam , és akkor megbeszéljük.


  15. Akkor valószínűleg már beszéltünk 🙂
    Pont félbe vagyok a Wild Romace-al 🙂
    Mikor nem tudtam beregelni az oldalatokra kértem segítséget oldalatokon .
    Egyébként nincs honlapom.


  16. ez bután hangzott. Facebookon kértem,na …


  17. D-addicts-ra kikerült a King of Dramas első része. 🙂



Vélemény, hozzászólás?

