h1

Már megint eltelt egy hónap… – májusi k-dráma ajánló 1. rész

2013. május 3., péntek 23:20

A májusi doramaajánló kettő részletben érkezik. Ennek az az oka, hogy a legtöbb új sorozat csak a hónap második felében várható.

A második adaggal így 20-a környékén jelentkezem.

Good-For-You3

Nail Shop Paris

Nailshop-Paris

Hangul: 네일샵 파리스
Csatorna: MBC QueeN
Műsorsáv: Péntek 23:00
Start: 2013. május 3.
Epizódok száma: 10 epizód
Műfaj: romantikus vígjáték

A “Paris” nevű műkörömépítő szalon kizárólag jóképű, csini férfiakat alkalmaz (Jun Ji HooSong Jae RimCheon Doong).

Főszereplőnőnk (Park Gyu Ri – KARA) íróként dolgozik, interneten publikálja a regényeit.

Azért, hogy következő munkájához anyagot gyűjthessen, fiúnak álcázva magát állásra jelentkezik az említett szalonban…

Trailer:

Good For You

Good-For-You-02

Hangul: 잘났어 정말
Csatorna: MBC
Műsorsáv: Hétfőtől péntekig 7:50
Start: 2013. május 6.
Epizódok száma: 100+
Műfaj: családi, romantikus, melodráma

Az MBC legújabb napi családi sorozata az It Was Love című doramát váltja a képernyőn.

Főszerepben Ha Hee Ra, Lee Hyung Chul (Pasta), Shim Hyung Tak és Kim Bin Woo.

A szerelem nehéz. A sors kegyetlen megpróbáltatásokat tartogat a főszereplőnőnek (több, mint 100 részen keresztül)…

Monstar

Monstar

Hangul: 몬스타
Csatorna: Mnet
Műsorsáv: Péntek 24:00
Start: 2013. május 17.
Epizódok száma: 12 epizód
Műfaj: zenés, romantikus, vígjáték

Középiskolai zenei klub, feltörekvő fiatal sztárjelöltek, meghallgatások sora…

Az Mnet zenei csatorna első önálló sorozata.

Trailer:

4 hozzászólás

  1. Köszi az ajánlót!


  2. Köszi az ehavi (felét) is! 🙂
    Én véletlenül belenéztem a Paris-osba (nem ezt akartam letölteni, de összekevertem egy másikkal), így öt percet megnéztem belőle… aztán tízet… húszat… és letöltöttem a másik részt is közben. Nem mondom, hogy nagy durranás, vagy hogy világmegváltó, egyszerűen békésen elfér “nőknek szóló sorozatok” között, mint a még egy lány beöltözik fiúnak típus egyik képviselője. Viszont örülök, hogy olyan témákat is felhoztak benne, mint a könyvírás vagy a fantasy (igen, van benne gumihós vonal!). Ha lesz egy kis időm és unatkozom, feltétlen továbbnézem majd. Természetesen alap sémákra épül és valószínűleg újat sem fog hozni a dramaland-re, de azért remélem, jó kis sorozat kerekedik majd ki belőle.
    Esetleg csalogatható lehetne még, hogy nemcsak a KARA képviselteti magát a sorozatban, hanem az MBLAQ egyik tagja, Thunder is szerepel benne. 🙂

    Egyébként talán majd a Monstar-nak is adok egy esélyt, hátha egy Dream High-os (első szériás) drámaféleség sül ki belőle, bár erre nem sok esélyt látok… :S


  3. Én is belenéztem a Nail Shop-ba. 🙂
    Pár napja elkezdtem nézni a The End of the World-öt és annyira tömény volt (egyébként nagyon jó dráma!), hogy pihenésképpen vágytam valami kis könnyed sorozatra, és gondoltam a Paris megteszi.
    Elég bugyuta és a színészi alakítás se valami fergeteges (finoman szólva), de a maga nemében szórakoztató.
    Az Alex gyerek egészen cuki, jó nézni. 😀
    Lehet, én is folytatom.


  4. Ez jó lett de nem tudjátok megmondani hogy hol lehet őket megnézni köszönöm előre is 🙂



Vélemény, hozzászólás?

