h1

Novemberi k-drama kitekintő

2013. november 3., vasárnap 17:00

Golden-Rainbow

Gold Rainbow

Golden-Rainbow-Poster-1

Hangul: 황금무지개
Alternatív cím: The Golden Rainbow
Csatorna: MBC
Műsorsáv: Szombat & vasárnap 21:55
Start: 2013. november 2.
Epizódok száma: 50 epizód
Műfaj: családi, melodráma, romantikus

Mese hét árváról, akik testvérekként nőttek fel egy kis tengerparti városkában.

Történet arról, hogy az együtt átélt nehézségek által olyan szoros kötelék alakulhat ki, ami erősebb a vérségi kapcsolatnál.

Főszerepben Uee és Jung Il Woo.

A dorama a May Queen írójától érkezik.

Trailer:

Melody of Love

Melody-of-Love

Hangul: 사랑은 노래를 타고
Csatorna: KBS
Műsorsáv: Hétfőtől péntekig 20:25
Start:  2013. november 4.
Epizódok száma: 100+
Műfaj: családi, romantikus

Gong Deul Im (Kim Da Som) feltörekvő musical színésznő, aki a szülei tiltása ellenére választotta ezt a pályát. A lányt gyengéd szálak fűzik az ügyvéd Park Hyun Woo-hoz (Baek Sung Hyun).

Han Tae Kyung (Kim Hyung Joon), zenei igazgató a társulatnál, és Deul Im testvéréért, Gong Soo Im-ért (Hwang Sun Hee) rajong.

Napi sorozat a négy fiatal és a családjaik szövevényes kapcsolatáról.

Trailer:

The Woman Who Married Three Times

The-Woman-Who-Married-Three-Times

Hangul: 세 번 결혼하는 여자
Csatorna: SBS
Műsorsáv: Szombat & vasárnap 21:55
Start:  2013. november 9.
Epizódok száma: 32 epizód
Műfaj: családi, romantikus

Sorozat egy anyáról és két lányáról, valamint a férfiakkal való kapcsolataikról.

A történet kezdetén a fiatalabb lány (Lee Ji Ah) már a második esküvőjére készül.

Első férjétől (Song Chang Ui) a kedves anyós (Kim Yong Rim) áskálódásai miatt menekült el.

Második választottja, a korábban nőcsábászként ismert chaebol örökös, Kim Joon Goo (Ha Suk Jin).

Vajon mi az esélye annak, hogy az ő anyja egyszerűbb eset?

Mindenesetre a címből az jön le, hogy Joon Goo sem a végleges választottja lesz a főszereplőnőnknek.

Trailer:

Pretty ManPretty-Man

Hangul: 예쁜남자
Alternatív címek: Pretty Boy / Beautiful Man / Beautiful Boy
Csatorna: KBS
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 22:00
Start:  2013. november 20.
Epizódok száma: 16 epizód
Műfaj: romantikus, vígjáték

A sorozat a “예쁜 남자” c. 17 kötetes, fiatal lányoknak íródott manhwa alapján készült.

A címszereplő Dokgo Ma Te (Jang Geun Suk), igazi szívtipró (*nem értem a koreai szépségkoncepciót*), aki célul tűzte ki, hogy meghódítja a tíz legszebb és legsikeresebb nőt Dél-Koreában.

Nagyon nem is kell erőlködnie, hisz a hölgyek alapból sorban állnak érte.

Rajongói között van Kim Bo Tong  (IU) is, a teljesen átlagos külsejű (*na persze, sokan szeretnének ilyen átlagosak lenni*) lány is, aki már tíz éve epekedik a srácért.

A dorama az “átlaglányunk” hódítási próbálkozásairól és a szépfiú behódolásáról szól majd.

A jószívű second-lead szerepében Lee Jang Woo (I Do, I Do).

Trailer perpillanat még nincs.

~*~

Ennyi lenne. Pontosabban a tvN-es Let’s Eat c. sorozat egyelőre kimarad, mivel még nem ismert a pontos kezdőidőpont. Majd a decemberi doramákkal “tárgyalom”. 😉

Szokásos kérdés: valamelyik sorozat felkeltette az érdeklődéseteket?

A Golden Rainbow szívmelengető történetnek ígérkezik. Kérdés, hogy emészthető mennyiségű melodrámát pakolnak-e bele.

A Pretty Man-t is egész sokan várják. Részemről, biztos passzolom. Lee Jang Woo-t az I Do, I Do-ban ugyan egészen megkedveltem, azonban Jang Geun Suk nemhogy nem vonz, hanem erőteljesen taszít.

——————

@Nevala: Úgy tűnik, a King’s-ről kicsit elhamarkodottan nyilatkoztam. Az anyukának, a legidősebb lánynak és a második lány férjének ha lehetne, legszívesebben szálanként kitépném a haját, annyira rosszindulatúak és idegesítőek. A “jó”szereplők többségének is használna egy kis fenékbebillentés, hogy végre cselekedjenek és ne hagyják magunkat megalázni, kihasználni. A főpáros továbbra se rossz, de ez nem elég, hogy “maradjak”. Nem bírom kivárni a javulást, a negyedik után feladtam. De ez azért ne tántorítson el véglegesen, nem vagyunk egyformák, sokaknak tetszik a sorozat. 😉

Reklámok

6 hozzászólás

  1. Köszi az ajánlót!
    Ezek közül nekem a legjobban a Melody of Love tetszett meg a leírása és a szereplőgárda alapján, utána néztem rá, hogy 100 plusszos. Pedig Baek Sung Hyun-t nagyon megkedveltem mostanság… Talán megnézem? Nem tudom…
    A Golden Rainbow is ígéretesnek hangzik (meg a cast sem utolsó), viszont már félek egy kicsit a családi drámáktól… a 2013-as év nem az ő évük. [Szóval akkor a King’s se olyan jó…? Én még mindig csak összevágott videókat láttam róla a neten, de ugye ott a legjobb pillanatokat szedik ki és rakják össze… Pedig milyen szívesen nézném Lee Yoon Ji-t!!!] Talán…?
    A harmadjára házasodó asszony nem igazán fogott meg, gondolom olyasmi lehet alapműfajában, mint a most futott Goddess of Marriage… és hát… ömmm… Passzolom.
    A Pretty Man meg kész röhej. A koreaiak nem látják, hogy ki a szép és ki a… Jang Geun Suk? 😀 Elegem van már abból, hogy szegény IU-t mindig hétköznapinak (sőt, netalán csúnyának) akarják beállítani. Ez volt a Lee Soon Shin-nál is… :S Passzolom.


  2. szia
    én általánosságban köszönöm meg az oldaladat, sokat segítesz a leírásokkal egy-egy kiválasztáskor, h épen milyen hangulatban vok, mit nézzek. köszönöm


  3. El kezdtem nézni a “Gold Rainbow”-t, szerintem legalább olyan jó lesz, mint a May Queen. Nagyon örülnék neki, ha valaki felvállalná a fordítását. A szereplőgárda is kitümő. Üdv. mindenkinek Megyesné Marika


  4. Belenéztem a Melody of Love-ba, tipikus családi sokrészes. Sok-sok nagymamával és idősekkel, bugyuta fiatalokkal és normális történettel. Bár az eleje az nagyon tetszett, épp egy előadásról álmodozott a főszereplőlány. Egyébként érdekes volt abból a szempontból, hogy leteszteltem, mennyit is értek meg egy koreai párbeszédből felirat nélkül, és egész sokat. [Persze, volt, hogy a komolyabb témákat vagy az idősek beszédét nem értettem, de ez természetes.] Nem hiszem, hogy tovább fogom nézni, annyira nem varázsolt el, de érdekes lehet, hogy hogy keverik majd össze a jogászokat a zenével is… 😀 Mert ebben mindkettő van.
    A Golden Rainbow még mindig a nézendők listáján van, ideje lesz lassan belekezdenem.


  5. @Nevala

    Köszi a beszámolót! 🙂

    Engem most a Marry If…, az Empress Ki és az Answer Me 1994 köt le.

    Leginkább az utóbbi. Nem hittem volna, de az első szériánál is jobban tetszik. Valahogy közelebb álló a téma. Az egyetemi “multikulti”, sokszínűség, nagy beszélgetések, bulik, bolondozás, barátok, nagy szerelmek, gondtalanság… nem volt olyan rég, de jó nosztalgiázni.
    Bár a kultúra más, az életérzés “univerzális” – ha szabad ilyen “nagy szavakat” használni. 😀

    Az Empress Ki is jó, legalábbis jól indult. Amíg ilyen pörgős, szenvedélyes, izgalmas marad, maradok.

    A Marry if egy kicsikét kakukktojás. Nem rossz, de az utóbbi pár részben kissé döcögőssé vált (legalábbis szerintem).


  6. @Kibou

    A Marry Him If You Dare-t én is nézem, én sokkal rosszabbra számítottam, így nekem pozitív csalódás, nem mellesleg pedig a főmellékszereplőhölgyért már mindenképp érdemes látni. 🙂 Én a 10. résznél járok vele.
    Az Empress Ki pedig a 4. résznél toporog. Kicsit eltér az átlag történelmistől, és ez jó és rossz is egyben. Még nem mertem dönteni róla, kicsit még tovább nézem, utána ítélkezem felette. De Ha Ji Won karaktere nagyon tetszik. 😀
    Az Answer Me ’94-be még nem néztem bele, nem akarom azt, hogy elrontsák a nagyszerű képzelgésemet a szériáról. De neked jobban tetszik, mint az eredeti? Akkor lehet, ki kéne próbálnom… 🙂

    A Pretty Man meg elkezdődött, eddig nem sok jót hallottam róla… 😀 A Golden Rainbownak pedig igencsak pozitív a nemzetközi visszhangja. 🙂



Vélemény, hozzászólás?

