h1

Márciusi doramák

2014. március 21., péntek 14:35

3-Days-Poster4

Üdv mindenkinek! Vasárnapra terveztem kitenni a posztot, akkor, amikor még csak egy doramával (3 Days) voltam “lemaradva”, a többi premierje még odébb volt… de szépen leterített valami nyavalya, így csak most jutottam odáig, hogy befejezzem az e havi irományt.

3 Days3-Days-Poster1

Hangul: 쓰리데이즈
Csatorna: SBS
Műsorsáv: Szerda & csütörtök 22:00
Start: 2014. március 5.
Epizódok száma: 16 epizód
Műfaj: akció, thriller, politikai, krimi

A 3 Days (három nap) c. dorama 9 nap krónikáját meséli el nekünk 16 részen keresztül (biztos teljesen logikus, csak még én nem értem 🙂 ).

A pénzügyminiszter gépjárművét leszorítják az útról, a férfi belehal a sérüléseibe. Nem sokkal később a hadsereg egyik ezredesét holtan találják. Minden jel arra mutat, hogy merénylet készül az elnök ellen.

Han Tae Kyung (Park Yoo Chun) elnöki testőr (aki nem mellesleg az elhunyt miniszter fia) tudomást szerez a készülő eseményekről és az elnök megmentésére siet.

Elkésik, három lövés dördül és az elnök eltűnik. Kezdetét veszi a nyomozás.

Trailer:

Secret Love Affair

Secret-Love-Affair

Hangul: 밀회
Csatorna: jTBC
Műsorsáv: Hétfő & kedd 21:50
Start: 2014. március 17.
Epizódok száma: 20 epizód 
Műfaj: zenei, romantikus, melodráma

Történet egy 40 éves zenei programigazgató (Kim Hee Ae) és egy 20 éves zongoravirtuóz (Yoo Ah In) zenén keresztüli egymásra találásáról. Karrierről, sikerről, csalódásokról, fásultságról, és talán újrakezdésről.

Túl vagyok az első részen és “azt a mindenit!”. 🙂 Pont ezt vártam a A Wife’s Credentials  készítőitől.

Az én szerény képességeim nem megfelelőek ahhoz, hogy megfelelően szavakba öntsem, de rögtön megfogott a hangulat, a zene, a színészek érzelmekben gazdag játéka, és annak, aki nem idegenkedik a nagy korkülönbséget bemutató, kissé életszagúbb doramáktól (amikben nem minden szép rózsaszín), annak érdemes lehet belenéznie.

Trailer:

Mother’s Garden

Mothers-Garden

Hangul: 엄마의 정원
Csatorna: MBC
Műsorsáv: Hétfőtől péntekig 21:00
Start: 2014. március 17.
Epizódok száma: 100+
Műfaj: családi, romantikus

A szokásos (fő)klisétől elszakadva, ez a sorozat két jómódú család csemetéjének kapcsolatát mutatja be.

Seo Yoon Joo (Jung Yoo Mi) főleg lovakkal foglalkozó állatorvosként dolgozik, míg szerelme, Cha Ki Joon (Choi Tae Joon), a második generációs chaebol titokban arról álmodik, hogy séf lesz.

Trailer:

Wife Scandal

Wife-Scandal

Hangul: 아내 스캔들 – 바람이 분다 
Csatorna: CSTV
Műsorsáv: Kedd 23:00
Start: 2014. március 18.
Epizódok száma: ?
Műfaj: romantikus

Sok a “megcsalós” történet mostanában, ez is egy ilyen, ráadásul Shin Eun Gyung-nak az előző is az volt.

A szép és tehetséges feleség önhatalmúlag szünetet engedélyez magának, hogy kiszabaduljon az unalmas férje mellől.

További szereplők: Wang Bit Na és Kang Ji Sub.

Trailer:

Wild Chives and Soy Bean Soup: 12 Years Reunion

Wild-Chives-and-Soy-Bean-Soup

Hangul: 달래 된, 장국: 12년만의 재회
Csatorna: jTBC
Műsorsáv: Szombat & vasárnap 20:45
Start: 2014. március 22.
Epizódok száma: 50 epizód
Műfaj: családi, romantikus, vígjáték

2002. június 14-én, a foci vb koreaiak számára legemlékezetesebb meccsének éjszakáján (Dél-Korea – Portugália, 1-0), két tinédzser olyannyira összegabalyodik, hogy abból terhesség, majd házasság lesz. A kapcsolat azonban a két család ellentéte miatt nem tart sokáig.

A régi szerelmespár 12 év múlva újra találkozik.

A főszereplők fiatalabb énjét Yoon So Hee (Let’s Eat) és Lee Won Geun alakítja, míg a 12 évvel későbbi történetszakaszban Lee So Yeon és Nam Goong Min (I Need Romance 3) szerepel majd.

Trailer:

Rude Miss Young Ae (13. szezon)

Rude-Miss-Young-Ae-13-02

Hangul: 막돼먹은 영애씨 시즌13
Csatorna: tvN
Műsorsáv: Csütörtökönként 23:00
Start: 2014. március 27.
Epizódok száma: 20 epizód
Műfaj: vígjáték

Sokat nincs mit írni róla. Gondolom, aki belekezd, talán nem pont a 13. szériával akar kezdeni.

Aki pedig a 2007. óta futó sorozatot eddig is nézte, az inkább nekem mesélhetne a doramáról, mint fordítva. 😉

Ha van ilyen személy közöttetek, ne maradjon csendben! Tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen sorozat az, ami eddig bírja.

Trailer:

~*~

Ennyi lenne mára.

A God’s Gift – 14 Days-t nem vettem újra bele a listába. Bár végül ebben a hónapban indult, csak az előző havi bejegyzésnél olvashattok róla.

Én 4 részen túl vagyok, nagyon izgalmas, megrázó és meglepő módon időnként humoros sorozatról van szó. Lee Bo Young ismét nagyon jól alakít, de Jo Seung Woo karaktere még jobban tetszik.

6 hozzászólás

  1. Köszönöm az ismertetőt Kibou!! Zakariásné


  2. Szia!

    Látom hogy kezd elfogyni az idő vagy az energiád az összefoglalókhoz.
    Ezúton is szeretném megköszönni az eddigi munkádat, nekem sokat segített a sorozatok közti keresgélésben hogy készítettél egy ilyen blogot. Ha a jövőben mégis lenne időd ezt folytatni, akkor én biztos olvasód leszek. 😉

    Ági


  3. Szia Kibou! 🙂
    Egy ideje nem jártam erre, sajnálom.
    Az ismertetőid még mindig nagyon hasznosak, sokszor felnézek az oldalra… bár mostanában pár hónapig nem sokat doramáztam, de egy hete visszasüllyedtem. Eyyy, szörnyű dolog ez. 🙂
    A God’s Gift nekem is tetszik, bár még csak a harmadik résznél járok.

    Minden rendben arrafelé? Csendes vagy, nem hallottam felőled egy ideje és az oldal sem frissül már március óta… remélem nincs nagy gond. :O

    Nevala


  4. Kedves Kibou!
    Remélem minden rendben, és esetleg csak már nincs kedved a sorozatajánlókkal bajlódni, vagy kilábaltál a doramákból… remélem nincs semmi gond.
    Azért ha tudsz, adj hírt magadról!!!! 🙂

    Nevala


  5. Köszönöm, hogy írtál (írtatok).

    Három hónapja azért tűntem el, mert tragikus hirtelenséggel elvesztettünk valakit (nem részletezném), s a blog volt az utolsó, amivel foglalkozni tudtam és akartam.

    Most már azért tűrhetőbb, közhely, de tényleg megy tovább az élet.
    Olyannyira, hogy holnap új munkahelyen kezdek. Szakmába vág, de azon belül teljesen más részterület, félek is rendesen. Közben lakást is keresünk. Ha meglesz, átmenetileg nem lesz netünk.

    Szerettem volna folytatni a dolgot a júliusival, mert nekem is jó. Azóta, hogy abbahagytam, szinte semmit se néztem, nem is vagyok képben, hogy az újak közül mit lehetne.

    De most az új dolgok miatt, nem tudom. Talán augusztusra sikerül írni valamit, de nem ígérem (még magamnak se merem).
    Minden jót nektek!
    Nyugodtan írjatok addig is, akár azt is, hogy mit volt érdemes nézni mostanság. 🙂


  6. Kedves Kibou!

    Őszintén sajnálom a történteket, remélem idővel enyhébb lesz az elvesztés miatti fájdalom. Úgy egy éve én is hasonlókon mentem keresztül, szóval egy kicsit megértem, átérzem. Akkoriban én a hátam közepére sem kívántam ezt blogolósdit vagy fordítgatást, szóval kimenőt adtam magamnak pár hónapra.

    Kívánok minden jót a munkahelyedhez! A lakáskereséshez is sok szerencsét kívánok! 🙂 És örülök, hogy hírt adtál magadról, nekem ez többet jelentett a több hónapnyi doramakörképnél. 🙂
    Remélem szebb napok köszöntenek majd rád ezek után. 🙂


    Egyébként én kiemelkedőnek egyedül az Angel Eyes-t gondolom, amit mostanában néztem. Bár májusig én sem voltam gyakran doramás körökben. 🙂



Vélemény, hozzászólás?

