h1

Tomorrow Cantabile

2014. október 13., hétfő 13:00

Tomorrow-Cantabile-Poster4

A negyedéves zárás a nyakunkon, időm nagyjából semmi, így az októberi ajánló még várat magára.

Míg el nem visz az idegbaj, azért egyetlen egy induló doramáról mindenképpen szerettem volna írni. 🙂

Ez pedig a Tomorrow Cantabile (내일도 칸타빌레), azaz a Nodame Cantabile koreai adaptációja.

Nem titok, hogy az eredeti japán történetért megszállottan rajongok.

Olvastam a mangát, részben fordítottam az animét, Tamaki Hiroshi Chiakijáért pedig konkrétan megveszek. 😀

Mint általában minden feldolgozást, így a koreai hírét is vegyesen fogadtam.

Az első gondolatom nyilván sokakéval egyetemben (itt leginkább a hardcore fanokra gondolok) az volt, hogy “Minek? Már így is van egy tökéletes.”, de ahogy telt-múlt az idő, egyre inkább kíváncsi lettem a készülő sorozatra.

Ez a változás leginkább a női főszereplő személyének köszönhető.
Shim Eun Kyung-ot sok mindenben láttam már, de a nevét igazán a Miss Granny-ben nyújtott páratlan alakítása után jegyeztem meg.

Fantasztikus tehetség, lenyűgöző mimikai repertoárral, tökéletes Noda Megumi (= Seol Nae-Il) alapanyag.

Chiaki (= Cha Yoo Jin) szerepére választott Joo Won-ról (szégyenszemre) azon túl, hogy istenítik, első kézből semmit sem tudok. Még egyetlen egy sorozatára sem vettem rá magam.

A Tomorrow Cantabile (Nae Il’s Cantabile) ma este startol, s terv szerint 16 részen keresztül fut majd a KBS2 csatornán.

Trailer:

~*~

Ti mit szóltok hozzá? Tesztek vele egy próbát?

Nevala, Greatest-ről valami? 🙂

Jó doramázást mindenkinek!

6 hozzászólás

  1. Egy gondolatolvasó vagy! Pont ma gondoltam rád miután megnéztem az első ep trailerét. Feljövök a blogra és hopp már itt is a cikk. 🙂

    Ha nem lennék ennyire lemaradva a sorozatokkal, biztos kipróbálnám. 🙂 Trailer alapján adja a japán live pilotjának egyes jeleneteit. 😀

    Minden további gondolatot szívesen olvasok, félek, hogy egyelőre a blogok lesznek az egyetlen kapcsolataim a sorozattal.


  2. Szia!
    Engem érdekelne ez a sorozat, de sajnos csak magyarul. Az egyik főszereplőt Joo Won-t láttam a Good Doktorban, szerintem fantasztikus volt az alakítása. Remélem most sem csalódnék benne.


  3. Ha már meg lettem említve, illik reagálnom, nem? 🙂
    A greatest… Bárhogy is nézem, nagyon fura. Naaaagyon. Csak a pilot epizódot csíptem el eddig, idő hiányában, és azt kell mondjam, hogy fura. Azt hittem, csípni fogom a főszereplőhölgyet, de jelenleg még nem tűnik igazi hús-vér karakternek, pláne hogy pár döntését még egyáltalán nem értem. BSB karaktere eddig egy utolsó kis senki. Pfuj. Ennyire rég volt unszimpatikus egy főhős. De nézzük pozitívan, van hova fejlődni! 🙂 A helyi flowerboy pedig eddig nekem túl nyegle. Pff, egyik szereplőnek sem tudok még drukkolni. 😀 De még mindig úgy érzem, hogy valami jó is kisülhet a történetből, ezért -bár csalódtam az első részben- folytatom még pár epizódig. Hátha 😀

    Nae Il’s Cantabile – yay!!! 🙂 Én is láttam a Miss Granny-t, nagy reményeket ébresztett fel bennem SEK, szóval…! 🙂 Plusz Joo Won és a KBS gyilkos páros, eddig az összes műsoruk tetszett. (Baker King, Ojakgyo Brothers, Gaksital, Good Doctor.) Ideje lenne megismerned a srácot, Kibou! 🙂 Nekem meg a Nodamét, mert mindenki áradozik róla… 😛


  4. Mindenképpen benevezek erre a sorozatra! A női főszereplő valóban remek volt a MIss Granny-ben és Joo Won-t nem lehet nem szeretni. A sztorit is ismerem, tehát csak jó lehet, nem?


  5. […] Felhők felett « Tomorrow Cantabile […]


  6. Szia! Az indán most fedeztem fel, hogy 2 rész már fent van magyar felirattal. Biztosan meg fogom nézni, mert nekem tetszett a Beethoven vírus is, csak megvárom, amíg fent lesz az összes rész, mert a “Why , why love” c. filmet tavaly kezdtük el nézni és még most sincs befejezve. Na de nem mindenki ilyen, köszönet a munkátokért. Üdvözlettel zsuzsa



Hozzászólás